Graviddrømmer

Spinnelill

Forumet er livet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
JuniJubel2021
Juligull2021
Septemberlykke 2024
Noen som har drømt noe artig eller rart? :)

Ikke enda :) Men håper denne tråden blir full av fine historier :P Jeg hadde to helt vanvittige drømmer med nr 1.

Huff har hatt merkverdige drømmer før så greit om de lr vente på seg

Ja, det var omtrent det første graviditetstegnet her, rett etter befruktning hadde jeg noen netter med veldig livaktige, underholdende drømmer. Rare hus og merkelige mennesker rundt meg. :scratch

Drømt om ett hus med maaaange soverom og stuer. Veldig livlig :) drømte at svigermor som er gått bort var dær og fortalte meg om at hun hadde mistet to barn, vet ikke om det stemmer da gubben ikke vet noe om deto_O

har og drømt at gubben var utro, blei skikkelig sinna når jeg våkna og holdte på å smekke til han :oops::rolleyes::angelic:

Bestemte meg å teste tidlig (10dpo) på grunn at jeg husket drøm, vanligvis jeg aldri husker når jeg våkner opp. Kun ved graviditet.

jeg snakket med en mann i Kina og visste han min positive graviditetstest, selvfølgelig snakker jeg ikke kinesisk

Forrige svangerskap drømte jeg at jeg fødte en unge som var så svær at han satt sjøl i senga, som en liten sumobryter :hilarious: Drømte også at vi hadde tatt med storebror på sykehuset (han var 1.5 år ved fødsel), men at vi ikke visste helt hvor han ble av. Fant han igjen på et lekerom på sykehuset etter fødselen :p

Jeg har ofte fæle drømmer når jeg er gravid. 11 år siden sist, men skjønte med en gang nå at jeg var gravid! Mareritt x ant netter på rad... fortsetter det slik er det fare for at jeg blir smårar!

Jeg drømmer veldig sært.

i natt ville jeg lage pinnekjøtt. Av en eller annen grunn kokte jeg pinnekjøttet. Når det var kokt var det også bittesmå krabber i. Jeg ble så forvirra.

Husker ingen drømmer..... men! Våkner opp hver morgen med følelsen av at det har skjedd noe rart, merkelig, underlig i løpet av natten. Må liksom spørre samboer «hva har skjedd i natt?» :hilarious: han like forvirret hver morgen for sover jo hele natta igjennom og får ikke med seg noe :hilarious:

Jeg drømmer masse rart og det virker veldig ekte.. forrige natt drømte jeg at min niese på 10 år skinnet seg helt. En annen gang drømte jeg at mannen bygde et lite tilbygg til meg utenpå huset, på taket, som jeg måtte bo i mens jeg var gravid! :joyful:

Jeg drømmer også helt enormt mye, og det er ingenting som henger på greip! :hilarious:

Jeg et stort ønske om jente sist, hadde en drøm om at jeg fikk en nydelig liten gutt, mamma skulle holde han å hun mista han i gulvet.

Jeg pleier alltid å huske drømmer, men etter jeg ble gravid denne gangen husker jeg ingen drømmer

I natt drømte jeg at jeg skulle føde. Var råirritert fordi svigers brukte alt for lang tid til å komme til oss for å være barnevakt :P Stod og hang over kjøkkenbenken med rier og når svigers endelig kom gikk vannet :P

Ei natt så drømte jeg at Bent Høie satt i sofaen hjemme hos oss og mente at vi hadde gjort ALT feil i forhold til covid-19 og det måtte jo gå an å skjerpe seg :laughing002

en annen drøm der jeg har katten på fanget og sitter å stryker den så helt plutselig forandrer den seg til noe gremlinsaktig og biter seg fast i låret mitt og slipper ikke heller :laughing002

man må jo bare le, og drømmene mine er nesten et av tegnene jeg får på å være gravid. Sprøtt. :happy7

Back
Topp