Graviddrømmer

Mom87

Forelsket i forumet
Har dere hatt noen morsomme drømmer?
Jeg drømte at det kom 5 (!) Istedenfor 1 baby:hilarious:
Var ganske forvirra og lettet når jeg våknet:knegg:
 
Har foreløpig ikke drømt noe om babyen enda, drømte masse om babyen med første mann...
men har rare drømmer om alt annet.
I natt drømte jeg at jeg var på shopping og hadde uendelig med penger! Kjøpte masse nytt top både baby og han store i hus...
endte opp med at jeg faktisk bestilte klær til eldstemann i dag. Han trengte masse nye bukser
 
Ingen drømmer om babyen. Husker at jeg hadde mange baby drømmer med nr 1. Har mye merkelige drømmer, men desverre forsvinner de fra hukommelsen rett etter at jeg våkner
 
Drømte herom dagen at jeg hadde SF mål på 50!! :eek: Jordmor lo godt når jeg fortalte det på timen dagen etter, og kunne forsikre om at det var på 26 istedet :laughing002
 
Jeg har drømt at jeg kom hjem fra sykehuset med feil baby. Oppdaget det ikke før jeg var kommet hjem, for da var det plutselig en baby med masse tenner, som kunne synge «lille Petter edderkopp». :hilarious:
I tillegg var dette en gutt, jeg venter jente. :p
 
Jeg drømte sexdrøm. Jeg satt på toppen også traff mannen rumpa. Så vi skulle bytt hull:hilarious: Men da fikk jeg fullstendig panikk fordi det kunne føre til soppinfeksjon og det var ikke bra for babyen. Jeg løp til badet og nektet han sex før han hadde vasket seg ordentlig nedentil. Jeg fikser det sa han. Jeg henter en grovpose. Det han kalte en grovpose var en Rema 1000 handlepose som han skulle tre over penis. Jeg kunne ikke tenke meg at det heller kunne være bra og låste badedøren. Med veldig dårlig samvittighet:rolleyes:
 
Jeg fikk vondt i ryggen/bekkenet i natt (se den kjipe tråden), og det trigget drømmer om prematur fødsel. Drømte at jeg begynte å blø og blø og blø, gikk gjennom et nattbind på en halvtime. :/ Dro inn på sykehuset, men de skylte bare på at jeg hadde hatt sex 24t tidligere. Jeg ble skikkelig redd og fortvilet. :(
 
Jeg drømte at vannet gikk, men så sluttet veene å komme og jeg ble ganske fortvilet.
 
Back
Topp