Gravidbukser

Lykkeliten2023

Forelsket i forumet
Maiskolbene 2023 :-)
Jeg innser nå at det kanskje er lurt å begynne å bruke litt gravidklær når jeg skal være ute av huset over lengre tid. På lørdag var jeg i familieselskap og buksa stramma som bare rakkeren over magen, selvom de øverste knappene var åpen. Hele natta etterpå sleit jeg med mye luftsmerter i magen…

Jeg trenger derfor tips til gode bukser. Sist kjøpte jeg en bukse på hm. Den var helt grei, men ble veldig fort løs i beina og seig ganske mye i skrittet. Jeg ønsker meg en bukse som holder fasongen og sitter godt på, og siden jeg allerede nå må begynne å bruke de kan de være en investering. Skyt løs tips til gode bukser!

Sniker.
Kjøpte meg en på HM, men denne var så kort i beina, og ikke "slim fit", som jeg vil ha det. :laughing002
Er litt avhengig av jeans, og ikke tightser/"joggebukser" mtp. Jobb.

Jeg kjøpte på Bonprix sist. Gravidklærne er store i størrelsen så selv om det står at man skal velge størrelsen man brukte før man ble gravid så ville jeg nok gått for 1 størrelse eller 2 mindre. Iallefall i buksestr. Selv gikk jeg bare opp noen få kg sist svangerskap og fikk aldri brukt de buksene jeg kjøpte da de ble for løse :laughing002

Har sett de har litt gravidklær på Zalando, men også Lindex og kappahl har online. Må ta en shoppedag snart, har vell 1 jeans jeg fremdeles klarer å skvise meg oppi, og ellers går det i tights og joggebukser, men strikken er lite behagelig rett over magen nå.

Bruker det sjelden til vanlig, men tenkte å se om jeg finner kjoler jeg kan bruke, har kjøpt en pakke gravid strømpebukse. Det må jo kjennes behagelig ut:smiley-bounce012

Har erfart at gravidbukser er håpløse. Er lita til vanlig, så buksene fra hm i str 34 (det minste jeg har funnet), blir for vide for meg. Noen som vet hvor en eventuelt kan kjøpe tights/strømpebukser for gravidmagen etterhvert? Og eventuelt noe hverdagskjoler med lange ermer hvor en voksende mage får plass.

ser for meg set blir mye stikka/rib kjoler og strømpebukse etter hvert. Og Lindex har noen fine tights(egetlig trening) men de er veldig fine med oversized blazer og sneakers til feks

jeg har noen gravid leggings og lange kjoler i ribb fra h&m. Også kjøpt en jumpsuit, skjorte og et skjørt fra storq (usa). Vet ikke om de leverer til Norge, men veldig god kvalitet :)

Kjøpte akkurat ei bukse "premium punto" fra lindex. Høy i livet med strikk, passa perfekt...i 1-2 størrelser større enn jeg pleier. Tror jeg muligens kan flytte inn i denne :)

Kjøpte akkurat ei bukse "premium punto" fra lindex. Høy i livet med strikk, passa perfekt...i 1-2 størrelser større enn jeg pleier. Tror jeg muligens kan flytte inn i denne :)
De har mye fint på Lindex! Jeg har også kjøpt noe lignende, en slags jeggings med glidelås i siden - superpraktisk! Mangler bare noen flere overdeler som er litt oversized! Er i den kjipe fasen nå der jeg bare ser oppblåst ut, så det er baggy som gjelder ei stund framover!

De har mye fint på Lindex! Jeg har også kjøpt noe lignende, en slags jeggings med glidelås i siden - superpraktisk! Mangler bare noen flere overdeler som er litt oversized! Er i den kjipe fasen nå der jeg bare ser oppblåst ut, så det er baggy som gjelder ei stund framover!
Stemmer. Måtte trykkteste buksa i prøverommet, og slapp ut magen. Tror nok den kan brukes noen måneder til, haha :coldfeet: jeg så på ei sånn, sikkert god ja

Back
Topp