Gravidbukser

Fru B

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
❤️Mailykke 2022❤️
Magen kom fort denne gangen og ingen av buksene mine passer lenger. Har dratt frem en sliten gravidbukse fra forrige svangerskap, men vil gjerne investere i en litt finere en. Er det noen som har noen gode merker å anbefale?

Ønsker meg også en skikkelig god treningsbukse for gravide, så del gjerne tips om det også :)

Hvor langt er du på vei? Mine bukser skviser ut magen så var å kjøpte to mamma bukser nettopp. Ser iaf mer enn 6 uker på vei, men det gjør ikke noe ^^ 4 sv.skap dette da, men har 6 bakom meg. Se på H&M de har mange gode stretch og treningsbukser.
Var fristet å kjøpe noen med gubbens kort ^^

Hvor langt er du på vei? Mine bukser skviser ut magen så var å kjøpte to mamma bukser nettopp. Ser iaf mer enn 6 uker på vei, men det gjør ikke noe ^^ 4 sv.skap dette da, men har 6 bakom meg. Se på H&M de har mange gode stretch og treningsbukser.
Var fristet å kjøpe noen med gubbens kort ^^

10 uker nå, men like god og rund som jeg var rundt 16 uker sist… Er ikke så glad i de fra HM - synes de sklir ned i rumpa… Hvilket merke kjøpte du nå?

Er ikke tvillinger inni der da? ^^ Denim jeans og Conscious leggings. Kan si at leggings ikke sklir ned på rumpa mi iaf x)
Dessverre er utvalget her oppe dårlig, så blir internett fremover på meg når det virkelig behøves gr.klær. De har liksom bare en av hver butikk her oppe... Lindex, H&M og Kapp Ahl.. på H&M fant jeg ett lite hjørne for gravide klær..

Har bare prøvd hm sine, men godt fornøyd med de, skal vente litt til før jeg finner de frem. Har også en treningsbukse fra sist graviditet, men den ble aldri brukt fordi sommeren var så varm og når høsten kom var jeg så på vei at jeg ikke greide å trene skikkelig mer, vi får se om den blir tatt i bruk denne gangen :)

Men jeg ser allerede nå at jeg trenger i hvertfall noe gravid-utebukse, skallbukse eller noe slik. Noen som har noen tips?

Har bare prøvd hm sine, men godt fornøyd med de, skal vente litt til før jeg finner de frem. Har også en treningsbukse fra sist graviditet, men den ble aldri brukt fordi sommeren var så varm og når høsten kom var jeg så på vei at jeg ikke greide å trene skikkelig mer, vi får se om den blir tatt i bruk denne gangen :)

Men jeg ser allerede nå at jeg trenger i hvertfall noe gravid-utebukse, skallbukse eller noe slik. Noen som har noen tips?
Stormberg har vel mamma-uteklær? Har ikke prøvd dem selv, så vet ikke om de er bra.

Stormberg har vel mamma-uteklær? Har ikke prøvd dem selv, så vet ikke om de er bra.
Godt tips. Har en Stormberg outlet i byen så får ta meg en tur og se om de har noe brukbart der :)

Back
Topp