Gravidbukser

87camilla

Betatt av forumet
Oktoberlykke 2019
Noen som har begynt med det allerede? Jeg er så sykt oppblåst og øm så vurderer det snart. Men problemet er at magen syns bedre og jeg skal holde det skilt noen uker til:wtf:

Ikke begynt enda, heldigvis :) hva med å kjøpe noe tights eller noe? Eller litt stor genser over?

Ikke begynt med det enda, men har skikkelig mage, ser 5-6 mnd på vei ut. Store strikkegensere skjuler den nesten.. Glad jeg er sykemeldt :bag::hilarious:

Der sa du noe. Jeg tror alle gravidbuksene mine forsvant i en Fretex-container i siste klesopprydding..:(

Jeg har bestilt, men skal ikke bruke enda. Har noen bukser som er litt for store.

Hadde masse gravidklær fra forrige svangerskap som en bekjent fikk låne, hun hadde sendt alt til fretex.. er klær for sikkert 10 000, var alt fra bukser til finere kjoler.. så den var litt lei :(

Men fått arve litt av en venninne, vanlige klær, men de er store, så håper det vil se ok ut :)

Foreløpig går det greit med vanlige bukser. De fleste jeg har er faktisk en størrelse for stor for jeg har gått litt ned i vekt. Hjemme har jeg begynt å bruke en pysjbukse med snøring. Men jeg har sett masse på Zalando og vurderer å kjøpe noe allerede siden mye er på salg. Så på finn.no også, men alt der er jo svart eller grått - jeg går med nok svarte klær på jobb, jeg vil ha noe med farger på til ellers! Vil jo føle meg litt fin som gravid, kvalme og alt det der til tross :p

Jeg har kjøpt 2 stk gravidbukser og har begynt å bruke de. Er ganske oppblåst og synes det hjelper mot kvalmen å ikke gå med noe som strammer så mye :)

Jeg håper å gå mye med tights og kjole denne gangen. Forrige svangerskap var jeg så dårlig frem til fødsel og orket ikke bruke energi på å se bra ut. Og jeg som hadde gledet meg sånn til å strutte med gravidmagen. Håper denne gangen blir annerledes, og siden store deler av livet med stor mage blir når det er varmt, så tenker jeg at kjole/tunika er supert.

Jeg har bestilt, men skal ikke bruke enda. Har noen bukser som er litt for store.

Hadde masse gravidklær fra forrige svangerskap som en bekjent fikk låne, hun hadde sendt alt til fretex.. er klær for sikkert 10 000, var alt fra bukser til finere kjoler.. så den var litt lei :(

Men fått arve litt av en venninne, vanlige klær, men de er store, så håper det vil se ok ut :)
Den er lei :/

Store hettegensre noe jeg trer over hode. Kan ikke forstå at jeg som bare er 5+2 har så oppblåst mage som jeg har. Og jeg er ganske kraftig fra før av, så jeg føler meg ikke noe bra kroppesmessig nå. Gleder meg til det faktisk blir en gravidmage og ikke en feit blubbete mage jeg har ellers året rundt :laughing001

Jeg kjøper busker med høyt liv og god stretch fra b.young. Ingen problem med å få dem over selv en svært oppblåst mage. Den første gravidbuksa jeg vil kjøpe er en turbukse :):):)

Jeg skifter jo til sykepleieruniform på jobb så da blir klesstilen lett litt slapp ellers, orker ikke stramme bukser når jeg er så oppblåst. Bruker treningstigths med bred strikk, vanlig tigths, "pene" joggebukser som ligner på chinos fra vero moda og cubus og ellers mye ullstrømpebukse og kjole/skjørt og stor genser :D Tror jeg kommer til å elske gravidklesstilen :D

Jeg har ikke begynt å bruke det, men jeg må si jeg gleder meg til å ta i bruk gravid bukse for de er så sinnsykt behagelige å gå i :p

Jeg har brukt en gravidbukse jeg hadde liggende i to uker allerede. Hater at noe strammer på magen, og er veldig oppblåst i disse dager :D

Jeg håper det blir varmt i sommer også. Jeg har kjempelyst å gå med kjoler, men jeg er skikkelig frysepinn. I hele vinter har jeg bare gått med tykke ullgensere.

Jeg bor i kjoler hele våren og sommeren, det er bare så deilig å slippe bukser :D
Jeg gjør det på ferie, men aldri hjemme :D mest shorts da, så får se hvordan det blir :P men håper på en fin sommer i år også!

Back
Topp