Gravidbukser

Trinusn

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Julibarna 2019
Septemberlykke 2021
Må visst invistere i gravidbukse ☺️ magen er oppblåst og øm..

Men, jeg er 186cm høy! For å si det mildt sliter jeg med å finne lange nok bukser til vanlig..

Noen som har tips til gode gravidbukser som er lange i beina?

Jeg er "bare" 177, men buksene fra hm er lange nok til meg.

Er evt kjole og strømpis et alternativ?

Haha, jeg sliter med det stikk motsatte :p er 1.65, og synes alle gravidbuksene er aaaltfor lange :p Jeg måtte gå over til gravidbukser i uke 8, var så utrolig oppblåst, og er det fortsatt. Håper snart "gravidmagen" tar over :)

Last edited:
Haha, jeg sliter med det stikk motsatte :p er 1.65, og synes alle gravidbuksene er aaaltfor lange :p Jeg måtte gå over til gravidbukser i uke 8, var så utrolig oppblåst, og er det fortsatt. Håper snart "gravidmagen" tar over :)

Er det noen mulighet for å sy opp da? :-)

Jeg er 177cm, og kjøpte akkurat noen av de lengste gravidbuksene hos Ellos. Pleier ha det samme problemet, og disse var mer enn nok lange (til og med for lang, den ene i dongeri). Men den svarte var ikke så lang :-/

Kjøpte meg gravid bukser på HM idag:) de passet perfekt:) jeg er 161 ;)

Jeg er 177cm, og kjøpte akkurat noen av de lengste gravidbuksene hos Ellos. Pleier ha det samme problemet, og disse var mer enn nok lange (til og med for lang, den ene i dongeri). Men den svarte var ikke så lang :-/

Nevner ellos jeg også. Ser at noen av buksene er ekstra lange.

Fant noen på jollyroom som var i tommer, så de hadde mange forskjellige lengder:) Spørs selvsagt hvor lange bein du har, men de hadde hvertfall 34" i lengde...er "bare" 1.73 selv, men bestilte 32" i lengden og den passet ypperlig (skinny jeans):)

Prøvde alle jeg fant på HM i dag, gikk til midt på leggen :p må nok søke litt på nett ja!

Back
Topp