Gravidbukser som ikke er stygge

Nei helsike heller

Forumet er livet
Desemberskattene 2024
Noen som har tips til elastiske bukser som IKKE er treningsbukser, gjennomsiktige, i to forskjellige stoffer eller stygge?

Er litt tidlig å begynne med gravidtightsen til H&M, og de blir dessuten fort gjennomsiktige. Blurgh. "Har du lagt på deg"-fasen er uutholdelig mtp. klær.

Ah, er der sjæl. Jeg bor i jersey buksene fra Cubus for tiden, brukte de frem til fødsel sist faktisk.
De har bred strikk og kommer i både wide leg og «harem» ben.

Jeg liker også disse, men de går i «joggebukse»-kategorien hos meg. Skulle gjerne hatt noen finere bukser som sitter pent og ikke er ubehagelige å gå med.
Ja, syns den harem versjonen er mer joggebukse, men skjønner hva du mener.
Har ikke funnet et behagelig alternativ så det får bare funke frem til magen fyller gravidebukser :p

Bruker en bukse fra bergans og en bukse fra peak performance. Spørs hvor lenge det varer. Er ganske oppblåst

Jeg bruker mine vanlige bukser. Og så har jeg en hårstrikk i knappen og knappehullet for å forlenge den litt i livet så den ikke strammer så fælt. Med litt lengde på overdelen så er det ingen som ser det. De tre forrige svangerskapene funket det helt til termin.

Jeg bruker mine vanlige bukser. Og så har jeg en hårstrikk i knappen og knappehullet for å forlenge den litt i livet så den ikke strammer så fælt. Med litt lengde på overdelen så er det ingen som ser det. De tre forrige svangerskapene funket det helt til termin.
Helt til termin, wow :Heartpink

Helt til termin, wow :Heartpink
Ikke sikkert det går denne gangen :smiley-ashamed004 Jeg fikk jo knapt mage med nummer 1 før jeg var 8.mnd på vei. Og de andre to la jeg liksom ikke på meg på lårene... så buksene passet så lenge jeg ikke kneppet knappen. La på meg 12 kg med nummer 2 og 4 kg med nummer 3... hadde så mange kg fra før :hilarious: Foretrakk myke tightser til hverdags da. Men nå er jeg jo endel år eldre... så skal se at denne gangen kan jeg ikke bruke de. Men da får jeg leve i kjoler. Med mindre noen klarer å finne en gravidbukse som er pen og behagelig :smiley-ashamed004

Bruker en bukse fra bergans og en bukse fra peak performance. Spørs hvor lenge det varer. Er ganske oppblåst
Jeg bruker også det når jeg er hjemme, men på jobb er folk vant til at jeg kler meg "eksentrisk", så den overgangen fra "hey, så kult antrekk" til noe annet er alltid vanskelig. Da skjønner de at jeg skjuler noe. ;p

Har noen poptrash Bukser fra Only,og Cubus,er stortsett de det går i nå..ellers går jeg mye i kjole. Turbuksa fra Twentyfour har jeg litt god i strl så jeg kan evt ha tights eller ull under,den funker også veldig fint om dagen. Noen dager kan jeg gå i vanlig bukse,andre dager blir alt ubehagelig..

Ikke sikkert det går denne gangen :smiley-ashamed004 Jeg fikk jo knapt mage med nummer 1 før jeg var 8.mnd på vei. Og de andre to la jeg liksom ikke på meg på lårene... så buksene passet så lenge jeg ikke kneppet knappen. La på meg 12 kg med nummer 2 og 4 kg med nummer 3... hadde så mange kg fra før :hilarious: Foretrakk myke tightser til hverdags da. Men nå er jeg jo endel år eldre... så skal se at denne gangen kan jeg ikke bruke de. Men da får jeg leve i kjoler. Med mindre noen klarer å finne en gravidbukse som er pen og behagelig :smiley-ashamed004
så deilig å ikke gå opp mer enn 12 og 4 kilo! Jeg gikk opp 27 i mitt første svangerskap. Med tvillinger da, og masse vann pga svaangerskapsforgiftning! Men alikvel. Drømmer om at jeg får et lettere svangerskap nå, å håper jeg slipper å gå opp så mye i vekt! :love017

Jeg bruker også det når jeg er hjemme, men på jobb er folk vant til at jeg kler meg "eksentrisk", så den overgangen fra "hey, så kult antrekk" til noe annet er alltid vanskelig. Da skjønner de at jeg skjuler noe. ;p
Føler at folk sikkert savner dongeribuksen jeg hele tiden bruker, men det får være deres problem. Har heldigvis brukt det mindre i det siste for car gravid rett før jul og mistet. Da var jeg enda mere oppblåst. Tror egentlig det er mest vi som tenker over det og ikke de andre

nå har det gått nesten enda en mnd, er det noen nye tips i denne kategorien? sliter sånn med både bukser og gensere.

nå har det gått nesten enda en mnd, er det noen nye tips i denne kategorien? sliter sånn med både bukser og gensere.
Jeg kjøpte noen løse, men "pene" joggebukser med snøring i livet på Lindex samt to sykkelshortsaktige tightser i en størrelse større enn normalt. Fungerer greit!

Back
Topp