gravidbukser med høyt liv og stretch

SEN86

Glad i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Novemberlykke2024❤️
Jeg har vært så fornøyd med hm sine super skinny mama jeans, både passform og høyde på liv, stretch osv osv. Nå er det sånn at jeg skulle hatt noen i en mindre størrelse enn de jeg kjøpte i starten av graviditeten, men de er jo konstant utsolgt på hm.com og finnes ikke i min lokale hm butikk.

Er det noen som har tips til hvor jeg kan kjøpe like gode bukser, med samme passform og god stretch?
Begynner å bli litt smådesperat her... :sorry:

2F8D5EA0-A5CF-4386-9BA0-7075EA06F331.png Denne er helt nydelig! Skulle gjerne hatt flere av den i ulike farger, men de har den bare i sort. Det er jo ikke jeans, men jeg anbefaler den på det høyeste! Kjennes ikke ut som jeg har på bukse når jeg går med den :joyful:

Vis vedlegget 325572 Denne er helt nydelig! Skulle gjerne hatt flere av den i ulike farger, men de har den bare i sort. Det er jo ikke jeans, men jeg anbefaler den på det høyeste! Kjennes ikke ut som jeg har på bukse når jeg går med den :joyful:
Ser veldig deilig ut:) men jeg har allerede tre «kosebukser» så trenger jeans, siden jeg alltid føler meg vel i det:hilarious:

Hvilken strl er du ute etter? Jeg kjøpte 2 stk i medium som fortsatt ligger i plast Og ikke er brukt...shoppa som en gal på nett under corona nedstenging på butikk... og jeg tror ikke jeg får brukt de da jeg har 7 andre... den ene er grå og den andre er helt lys blå...:p:p

Hvilken strl er du ute etter? Jeg kjøpte 2 stk i medium som fortsatt ligger i plast Og ikke er brukt...shoppa som en gal på nett under corona nedstenging på butikk... og jeg tror ikke jeg får brukt de da jeg har 7 andre... den ene er grå og den andre er helt lys blå...:p:p
Herlig:hilarious: Jeg tror jeg må ha L, de jeg har nå er xl, og de henger sånn på lår og rumpe. Og så siger de sånn rundt magen. Så får de tilsendt i L nå, så kan jeg heller si ifra om jeg må helt ned til m:happy: Så tusen takk for tilbudet:happy:

Back
Topp