Gravidbukser i pluz size

CurlySue

Glad i forumet
Hvorfor skal det være så vanskelig å finne ok gravidbukser når man er litt større enn det noen har bestemt at man skal være? Frustrert. Noen som har tips om hvor man kan kjøpe ok bukser? Begynner på jobb igjen om en uke, og trenger noe å ha på meg. Kan jo ikke komme i joggebukse. Har nettopp mottatt 3 bukser fra Bonprix, merkelig passform. Og feil størrelse. Så må finne noe annet.

Jeg syns og gravidbukser er vanskelig å finne. Min redning forrige gang var komfortable kjoler og skjørt :) usikker på om jeg vil kjøpe gravidklær denne gangen..
Har du prøvd vanlig bukse med hårstrikk i knappehullet ? Det brukte jeg nesten hele graviditeten sist. Bare husk å ha singlet/lang topp over :)

Hvilken str? Har en liggende i str 48 fra Hm ! Feil størrelse til meg! Kan selge den :) ikke brukt :)

Ingen fra HM passer dessverre. Jeg bruker 50 til vanlig. Bestilte 3 stk i 48 fra Bonprix pga at jeg har bestilt gensere ol derfra og fant ut at de var store i størrelsen. Men det var ikke buksene. De var normale i stressen. Så får prøve å selge dem. Gidder ikke styre med å sende i retur.

Ingen fra HM passer dessverre. Jeg bruker 50 til vanlig. Bestilte 3 stk i 48 fra Bonprix pga at jeg har bestilt gensere ol derfra og fant ut at de var store i størrelsen. Men det var ikke buksene. De var normale i stressen. Så får prøve å selge dem. Gidder ikke styre med å sende i retur.
Virker som ting til overkroppen er store, men ikke underkroppen. Eller, egentlig helt random også. Boxere derfra (til meg) er romslige, men g-strengene var heller mot det små.

Åh, jeg er så glad for å høre at det ikke bare er jeg som sliter med dette. Prøvde største størrelsen på H&M og så rett og slett høygravid ut i uke 5 ca. Helt håpløst...
Sjekka ut Ellos.no, og der har de en bukse i str 50 som for min del er laaaangt unna å være jobb/hverdagsbukse... Blir nok skjørt og kjoler fremover ja... Pierre Robert sine strømpebukser i 50 og 80 denier redder dagene her, str 44/48 får jeg fint opp over magen uten at det strammer. De er gull verdt :)

Henger meg på her for gode tips. Arvet noen bukser men må nok ha mer. Jeg er nok en 52 i bukser. Bestilt meg en kjole og en lang genser fra bonprix nå som jeg forhåpentligvis kan bruke litt.

Fornøyd men strikkene i dem er noe slarkete.. tenkte å træ igjennom en strikk og stramme til litt. Ellers sitter de fleste veldig bra. De fleste er h& m faktisk.

Back
Topp