Gravidbukser HM

maiine

Glad i forumet
Novemberbarna 2021
Blir overraska over hvor mange som ikke liker å gå i gravidbukser, synes de er mye bedre enn å ha strikk i knappen.

Eneste er at de er alt for lange på bena..

Men - til dere som ikke liker, har dere prøvd å brette stoffet en gang? :)
Det gjør jeg, så blir det myk high waist istedet for at stoffet dekker hele magen.

Mitt problem med dem er at jeg er lav med fyldig rumpe :p Så de blir for korte bak og glir ned :( men fant en som virker ok, den glir også ned, men tenker den er grei når magen blir så stor at den fyller mer ut stoffet.

Jeg synes de er korte på bena jeg :(
Ser så dust ut å gå med cropped jeans når det er minus ute :P Ellers er de deilige!

Det er altfor store på magen på meg, har aldri passa H&M sine.

Kjøpte noe fra Zalando sist (deres eget merke) som passa fint også har jeg noen fra motherhood i USA som har en slags nylon over magen, de er også gode!

Gravid bukser fra hm er fin nok de, og liker stoffet på magen jeg og :)
Men syns de sklir sånn ned hele tiden, og set kan være litt irriterede :wtf:

Syntes det var merkelig det bare hadde skinny legs jeg og bare opp til str 46.
Heldigvis gått ned 5kg nå i starten. Så da passer de forsatt. Eller der rammler ned i blandt :p hehe

Bretter jeg ned tøystykket så føler jeg buksa sklir langt ned bak så det går ikke ☺️

Kjøpte mitt første par idag! Så deilig ❤

Har en bukse fra hm. den er helt ok, men sklir ned. Har måttet brette den ned siden jeg kjøpte den pga den er for vid øverst.
Tar på joggebukse med en gang jeg kommer hjem:p

Har ikke så mange merker å sammenligne med,men mener å huske jeg var fornøyd med de forrige gang(er så lenge siden),men den jeg har nå er ok, den sklir litt ned, og er litt lang i beina, men foreløpig bruker jeg ikke sivile klær på jobb,og har egen uniform hjemme (joggebukse)

Blir overraska over hvor mange som ikke liker å gå i gravidbukser, synes de er mye bedre enn å ha strikk i knappen.

Eneste er at de er alt for lange på bena..

Men - til dere som ikke liker, har dere prøvd å brette stoffet en gang? :)
Det gjør jeg, så blir det myk high waist istedet for at stoffet dekker hele magen.

Men føler de lommene på hm buksene er så lave, ser jo ikkje ut som eg har noe stump. haha. eg savner å gå i high waist altså..

Men føler de lommene på hm buksene er så lave, ser jo ikkje ut som eg har noe stump. haha. eg savner å gå i high waist altså..

Signerer den.
De er comfy, men ikke særlig flatterende.
Savner trange, høye jeans selv. Og kortere topper :(

Jeg er absolutt ikke typen til å gå rundt i joggebukse, så da er mammajeans eneste alternativ.

Signerer den.
De er comfy, men ikke særlig flatterende.
Savner trange, høye jeans selv. Og kortere topper :(

Jeg er absolutt ikke typen til å gå rundt i joggebukse, så da er mammajeans eneste alternativ.

Nei, eller på butikken kan det gå fint. Men eg Like best å gå i vanlige bukser på jobb og på skulen. Only har nokon bukse som er high waist som ligne på dressbukser, det er veldig gode, og strammer ikkje på magen(enda)

Back
Topp