Gravidbukse?

Førstegangslykke85

Forelsket i forumet
Maiskolbene 2023 :-)
Jeg er så oppblåst at jeg lurer på å kjøpe gravidbukse til tross for at jeg bare er 7+4.

Er det noen som har kjøpt gravidbukse enda?
Og om du har vært gravid før, når begynte du å bruke gravidbukse? :Heartred

Jeg er så oppblåst at jeg lurer på å kjøpe gravidbukse til tross for at jeg bare er 7+4.

Har gravidbukser fra før, begynte å bruke 2 av de for 1 uke siden :playful: Og jeg er bare 6+2. Men orker ikke trange olabukser når jeg er uggen og oppblåst i magen. Har fortsatt andre bukser som ikke er olabukser som går fint å bruke da.

Tror faktisk jeg begynte med gravidbukse i uke 7 sist, men denne ganga har jeg så langt ikke hatt behov for det. Likte godt mammadongeribuksene fra hm :)

Jeg har en skikkelig behagelig en fra Boob etter forrige svangerskap. Gleder meg til å flytte inn i den :hilarious:

Har fra forrige svangerskap. Har gjennom begge de to tidligere egentlig kunne bruke mine egne hele veien. Men veldig ok å ha noe som er hakket mer comfy også. Har tatt de frem nå, har en jobb hvor jeg sitter mye i 12 timer så å ha kjemetrang jeans over denne magen er totalt uaktuelt

Har dessverre ingen tips, men følger med på gode tips du får, og er veldig spent på når de vanlige buksene blir trange/ubehagelige her i gården ;)

Er åtte uker idag. Har gått mye med skjørt eller med leggings + hettegenser. Kjøpte ei gravidbukse på hm, men det var bare for å føle på at jeg er gravid (oi, svart på hvitt - rart å lese det). Håper jo jeg kan gå med egne klær så lenge som mulig, men begrenset hvor baggy jeg kan gå på jobb.

Kjøpte to kjempefine, mørkeblå skinnyjeans fra Only på Zalando. Digget dem! Er 9+0, og tar dem nok snart i bruk. Men jeg har en fra før, så merker magen kommer litt fortere enn med første. Da var jeg i tillegg fra 9-17 uker om sommeren, og hadde en del sommerklær som var elastiske og store fra året før, så begynte ikke med preggersklær før i uke 18-20 ca. Var i koronatid og, så gikk mest i løse joggebukser/ulljoggebukse. HM gravidbuksene har også vært fine synes jeg.

Fikk ikke igjen buksa jeg hadde lagt frem i morges, så må vel lete frem gravidbuksene snart :shifty::hilarious: spent på om de passer mtp at jeg har gått ned en del i vekt siden forrige svangerskap. Tror jeg begynte å bruke de rundt uke 10-12 sist, kanskje litt før. Skal hvert fall passe på å velge litt mer romsligere bukser fremover, for komfort er viktig spesielt når formen ellers er:yuck::hungover::depressed::dead:

Tror også jeg skal velge strømpebukse og kjole en del i høst, når de vanlige buksene ikke funker lengre. Noen som har tips til gode strømpebukser/tightser for gravide?
Jeg har noe liggende fra før, men mye er slitt og veldig godt brukt etter å ha blitt brukt gjennom to svangerskap.

Måtte ta den på meg i dag. Er 7+4 tredjegangsgravid. Magen har siste dagene blitt kjempestor, og jeg klarer ikke gå med vanlige klær lengre.. det skal bli meg et langt svangerskap

Er 8 uker, og har funnet frem gravidbuksene for er så oppblåst, ubehagelig å ha på vanlig bukse! Og mener å huske at jeg begynte med gravidbukser på samme tiden i forrige svangerskap også.

Back
Topp