Gravidbukse!!!

Liol

Forelsket i forumet
Veldig flaut! :p straks 8 uker, og må gå med gravidbukse!!
Er så SYKT oppblåst, og ifølge legen tror kroppen fremdeles at det er to babyer inni der, som gjør at hormonene ikke hjelper til med oppblåstheten! Også er jeg sååå kvalm, så takler ikke bukser som strammer!!
Syntes jeg måtte ha de på tidelig forrige graviditet, men da var jeg 12 uker på vei! Nå er jeg jo bare 7+4!!!Bah!!

Hihi, forhåpentligvis vokser du ikke ut av den første gravidbuksa med det første da :)

Nei! Gurimalla!! Her har jeg god plass!! :)

Deilig med gode, vide bukser da! :-)

Hvor tidlig kommer egentlig magen med graviditet nr. 2?

Jepp, har hatt to. Men ene ligger der uten hjerteaktivitet eller utvikling. Så håper bare den ikke lager noe "trøbbel" for den lille levende! :)
Ifølge jordmor kommer ofte magen mellom 10-12 med andregangs.
Jeg vet ikke... Livmora mi er vistnok ganske stor i forhold til hvor langt jeg har kommet, men det er også pga det var tvillinger. Den vil nok stagnere snart! :)

Hehe, jeg er også så utrolig oppblåst at noen av buksene mine ikke passer lengre :P Jeg får dem på, men det strammer så mye og det hjelper ikke på kvalmen akkurat.. Har kjøpt sånn knapp med strikk som vider ut buksene litt, men blir nok mammabukse på meg også snart... Er bare 6+4, sist gang fikk jeg ikke skikkelig mage før langt uti andre trimester...

Ja, jeg har brukt hårstrikk mellom knapp og knappehull siden uke 6. Men godt å få ei skikkelig bukse som var behaglig ha på!! :)

Syns de fleste buksene her også er veldig ubehagelige allerede.... veldig oppblåst... :P

Her går heller ikke bikseknappen igjen....
Virderer å investere i en mammabukse snart :p

Jeg har heldigvis litt plass igjen i de vanlige buksene mine, men merker det har blitt trangere.

Å minnene strømmer på gitt! Husker jeg måtte kjøpe mammbukser tidlig med førstemann, magen var så lav (det var den under hele svangerskapet) at alt ble trangt og vondt tvert! Og når jeg i tillegg var ekstremt oppblåst på ettermiddagen/kvelden var det bare å glemme de gode gamle ;)

Jeg kikket såvidt i mammaklær avdelingen istad, men siden magen ikke har kommet ennå lurer jeg på om folk trodde jeg hadde gått feil. Hi hi! Jeg venter nok litt til før jeg kjøper bukser, gensere osv., men jeg kjøpte meg iallfall et par mamma-strømpebukser! :-)

Er ikke så veldig mye å velge i heller, men utvalget er iallfall bedre nå enn ved min forrige graviditet.
Og de klærne som er der, er jo ganske fine også! :-)

Samma her, brukt dem en ukes tid allerede 6+6 idag.

Har funnet frem buksene idag jeg også.. Enoooormt oppblåst! Dongeri er IKKE behagelig.

amahel; hm hadde noen kule til 399. :)
jeg har alt vært å kikket... buksene strammer så over magen, og da blir jeg enda mer kvalm!

trudde jeg hadde noen liggenes fra forrige svangerskap, men tror jeg har lånt dem bort
og jeg blir vel rimelig avslørt om jeg etterlyser dem...

Jeg vurderer å finne fram nå snart, føler at alt klemmer.. Ikke gøy...

amahel; hm hadde noen kule til 399. :)
jeg har alt vært å kikket... buksene strammer så over magen, og da blir jeg enda mer kvalm!

trudde jeg hadde noen liggenes fra forrige svangerskap, men tror jeg har lånt dem bort
og jeg blir vel rimelig avslørt om jeg etterlyser dem...

Da må jeg snike meg en tur på hm snart.
Liker egentlig ikke å gå i treningsbukser, og har sett at flere gravide har hatt fine dongeri bukser på (sikkert stretch med stoff over magen)
Får bare håpe ingen ser meg da....... :p

Jeg bestilte på hm på nettet! :)
Rett og slett fordi jeg prøvde meg en liten snikrunde i butikk, men møtte to venninner, pluss ei venninne av meg var på jobb! Sååå, ble ingen fangst der, men rett hjem og bestilte på nett! Fikk de etter to dager. Greit det! :)

Back
Topp