Hei,
er det noen som vet om noen fine gravidbukser uten disse tydelige magebåndene som er typisk? Føler jeg må gå med en lang overdel for å dekke til dette båndet, og syns det blir litt utdatert stil på det
Så derfor lurer jeg på om noen vet om noen fine gravdbukser uten disse tydelige magebåndene, og som fint kan styles med litt kortere topper for en mer moderne stil
Ser for meg noe ala dette, men kom gjerne med tips til annet om dere har;

er det noen som vet om noen fine gravidbukser uten disse tydelige magebåndene som er typisk? Føler jeg må gå med en lang overdel for å dekke til dette båndet, og syns det blir litt utdatert stil på det
Så derfor lurer jeg på om noen vet om noen fine gravdbukser uten disse tydelige magebåndene, og som fint kan styles med litt kortere topper for en mer moderne stil
Ser for meg noe ala dette, men kom gjerne med tips til annet om dere har;

Jeg bruker forskjellige belter i livet for å skjule kanten (og fremheve lillemagen)
Er så deilig med litt ekstra støtte, merker liksom at det mangler hvis jeg går i kjole uten strømper f.eks .
Har sikkert gått opp 1-2 str (fra s til stor m). Hvordan har dere andre gjort det? Vil veldig gjerne kjøpe jeans, men lurer på om det er bedre å vente til magen har "stabilisert" seg? hvis den gjør det?? haha, trenger hjelp! 
og på nett er det mer, men er jo et sjansespill å kjøpe uten å prøve. Spesielt bukser. Syntes utvalget var langt bedre i 2018