Gravidbukse uten tydelig magebånd

HeidiG

Elsker forumet
Hei,

er det noen som vet om noen fine gravidbukser uten disse tydelige magebåndene som er typisk? Føler jeg må gå med en lang overdel for å dekke til dette båndet, og syns det blir litt utdatert stil på det :shy: Så derfor lurer jeg på om noen vet om noen fine gravdbukser uten disse tydelige magebåndene, og som fint kan styles med litt kortere topper for en mer moderne stil :joyful: Ser for meg noe ala dette, men kom gjerne med tips til annet om dere har;
BA4E2C7B-8126-4663-A9C8-8DD1E9899C65.jpeg
7708EAF1-6816-4100-9482-8D4100D349BC.jpeg

Fine bukser :happy: Jeg bruker forskjellige belter i livet for å skjule kanten (og fremheve lillemagen) :love017 Er så deilig med litt ekstra støtte, merker liksom at det mangler hvis jeg går i kjole uten strømper f.eks .

Snapchat-1071909950.jpg

Har ingen tips til bukser uten magebånd, men favorittbuksa mi for tiden er ei ribbestrikket mamma-bukse fra h&m. Har den i min vanlige størrelse, og elsker den!

Ellers henter jeg litt inspirasjon fra @minapaulsen på Instagram. Hun var nylig gravid, og synes hun hadde masse fine klær! Har en egen «story» med gravid outfits. Og ellers spør folk ofte under bildene hvor klærne er fra :)

Har ingen andre tips enn å kjøpe vanlige stretch-bukser som er høye i livet? Sliter selv med å finne klær og planlegge for fremover. Vil ikke handle inn masse klær som passer nå i tre-fire uker for å så måtte kjøpe nye igjen. Første gang for meg så har null peiling på hvor mye jeg kan forvente å legge på meg fremover. Er i slutten av uke 21 nå, og har fram til nå lagt på meg mye rundt hofter rumpe i tillegg, hehe :woot: Har sikkert gått opp 1-2 str (fra s til stor m). Hvordan har dere andre gjort det? Vil veldig gjerne kjøpe jeans, men lurer på om det er bedre å vente til magen har "stabilisert" seg? hvis den gjør det?? haha, trenger hjelp! o_O:schocked028

Sitter litt i samme felle. Det sies jo at man skal kjøpe samme størrelse som før grviditet, men opplever at innad i samme merke er det ulike "størrelser" i samme størrelse. Holder på å sende en kjole tilbake pga dette.

Er redd jeg var vel tidlig på ballen, bestilte en del i uke 9-10, og er redd det er for lite når jeg tenker å bruke det (mer mørke farger, etc).

Sitter litt i samme felle. Det sies jo at man skal kjøpe samme størrelse som før grviditet, men opplever at innad i samme merke er det ulike "størrelser" i samme størrelse. Holder på å sende en kjole tilbake pga dette.

Er redd jeg var vel tidlig på ballen, bestilte en del i uke 9-10, og er redd det er for lite når jeg tenker å bruke det (mer mørke farger, etc).
Ja det er veldig frustrerende dette med størrelser. Sitter selv å følger litt med på om det kommer mer høst/vinter klær til gravide. Tenker det er det jeg kommer til å trenge mest. Nå i sommer har det vært greit å gå med tights / skjørt /kjoler. Men det er når det blir kaldere i været og jeg skal på jobb som blir en utfordring. Jobber på kontor og er en del i møter med forskjellige. Tar seg ikke like godt ut å komme i joggeklær og lignende da :S

Syntes det er nesten umulig å finne noe som ser ok ut av gravidklær. Det meste er som dratt ut fra sent 90/00-tallet. H&M har et dårlig utvalg for tiden og alltid utsolgt for min størrelse :facepalm: og på nett er det mer, men er jo et sjansespill å kjøpe uten å prøve. Spesielt bukser. Syntes utvalget var langt bedre i 2018:smiley-ashamed004

Ja det er veldig frustrerende dette med størrelser. Sitter selv å følger litt med på om det kommer mer høst/vinter klær til gravide. Tenker det er det jeg kommer til å trenge mest. Nå i sommer har det vært greit å gå med tights / skjørt /kjoler. Men det er når det blir kaldere i været og jeg skal på jobb som blir en utfordring. Jobber på kontor og er en del i møter med forskjellige. Tar seg ikke like godt ut å komme i joggeklær og lignende da :S
Det samme her! Kan rett og slett ikke gå på jobb i linbukser og det jeg ellers finner i butikk. Endte med å bestille fra Seraphine. Kommer nok mer utover høsten…!

Hva med gravid-strømpebukser og kjoler utover høsten? Mange fine hverdagskjoler, både med god stretch og litt romslige som passer lenge. Flere fine ribbestrikkede kjoler i rett over knærne Lengde, men også kortere/lengre :)Behøver ikke kjøpe gravid-kjoler dersom man ikke finner noen fine, men bare gå opp en str.

Veromoda sin nettbutikk har bra utvalg av fine bukser til gravide :)

Hva med gravid-strømpebukser og kjoler utover høsten? Mange fine hverdagskjoler, både med god stretch og litt romslige som passer lenge. Flere fine ribbestrikkede kjoler i rett over knærne Lengde, men også kortere/lengre :)Behøver ikke kjøpe gravid-kjoler dersom man ikke finner noen fine, men bare gå opp en str.

Veromoda sin nettbutikk har bra utvalg av fine bukser til gravide :)
Jeg tenkte å kjøre dette litt utover høsten men jeg er så kort at jeg har møtt på et problem med at kjolene enten blir for lange eller for korte :banghead:

Fant to som du ser link til over her, ikke sikkert det er sin smak da, men det er de eneste jeg har sett til nå :p ellers er det uten magebånd i det hele tatt, altså at bukselinningen stopper under magen.

Back
Topp