Gravidbukse før gravidmage?

Realisten

Elsker forumet
Kjenner at jeg bare har én olabukse som jeg orker å ha på meg, men burde jeg kjøpe meg større olabukse eller en gravidbukse? Er redd for at gravidbuksen ikke vil holde seg oppe så lenge magen ikke er større enn den er til vanlig (fylt med sjokolade og brus)... Men føles bortkastet å kjøpe en større olabukse som kun vil passe en mnd eller to. :confused:

Du burde gå og prøve i butikken... Jeg gjorde det. Tok på meg en gravidbukse, den satt absolutt oppe, men den gjorde et eller annet med magen min, så så høygravid ut uansett hvilken vinkel jeg speilet meg i... Dette var på H&M. Så jeg har foreløpig også bare en bukse som går bra, og går i kjole og skjørt for resten.
Har bestilt et gravide-skjørt fra BonPrix i dag, og håper det sitter fint...

Tror det er så pass forskjell på bukser og kroppsfasong at det beste er nok å prøve på...

Har brukt gravidbuksa mi fra forrige svangerskap masse før jeg ble gravid igjen, jeg. :P Så det kan fungere helt fint! Du må bare prøve. Vurderer å kjøpe ny gravidbukse snart jeg også, selv om jeg ikke har mage ennå, rett og slett fordi jeg trenger nye bukser og ikke vil kaste bort penger på noe som kanskje bare passer en måned.

Du burde gå og prøve i butikken... Jeg gjorde det. Tok på meg en gravidbukse, den satt absolutt oppe, men den gjorde et eller annet med magen min, så så høygravid ut uansett hvilken vinkel jeg speilet meg i... Dette var på H&M. Så jeg har foreløpig også bare en bukse som går bra, og går i kjole og skjørt for resten.
Har bestilt et gravide-skjørt fra BonPrix i dag, og håper det sitter fint...

Tror det er så pass forskjell på bukser og kroppsfasong at det beste er nok å prøve på...
Problemet er at jeg ikke tør å kjøpe det her jeg bor, plutselig er det folk som vet hvem jeg er (som ikke jeg kjenner) som ser at jeg kjøper preggosbukse. Men går an å prøve, og bestille lik på nettet evt.
Går mye i hettegensere og sånn om dagen, da passer det mindre med skjørt til :hilarious:

Problemet er at jeg ikke tør å kjøpe det her jeg bor, plutselig er det folk som vet hvem jeg er (som ikke jeg kjenner) som ser at jeg kjøper preggosbukse. Men går an å prøve, og bestille lik på nettet evt.
Går mye i hettegensere og sånn om dagen, da passer det mindre med skjørt til :hilarious:

Jeg bor i dette skjørtet om dagen:
https://www.ellos.no/zizzi/skjort-i...gclsrc=aw.ds&dclid=CMLW_4736d0CFda23godajIErA

Det er i strikk hele veien, og ligger veldig fint til kroppen. Og jeg er stor, typ 48/50. Fått masse skryt for det. Dette syntes jeg passer til både gensere og bluser... Lett å kombinere med både pensko og bluse, og boots/sneakers og hverdagsgenser. Jeg har ingen oversized hettegensere, men det går jo an å prøve?

Jeg lurer litt på om jeg skal prøve dette også:
https://www.stylepit.no/zizzi-svart...jm7pFHjIhHBVQtz-Ah9eKfZ_VqoX3XYcaAol2EALw_wcB

Gravid thights bor jeg i om dagen:) Veldig behagelig og ikke så veldig synlig at det er en gravid tights:)

Jeg må ut å kjøpe meg gravidbukse. Ingen bukser passer lenger eller så er de ubehagelige å ha på [emoji85]

Kjenner at jeg bare har én olabukse som jeg orker å ha på meg, men burde jeg kjøpe meg større olabukse eller en gravidbukse? Er redd for at gravidbuksen ikke vil holde seg oppe så lenge magen ikke er større enn den er til vanlig (fylt med sjokolade og brus)... Men føles bortkastet å kjøpe en større olabukse som kun vil passe en mnd eller to. :confused:

Jeg kjøpte en bukse på salg som er litt for stor nå, og som forhåpentligvis passer fram til jeg skal bruke gravidbukse. Hadde litt i bakhodet at jeg nok ikke kommer til å sprette rett fra gravidbukser tilbake til mine gamle bukser etter fødselen, så det kan være kjekt å ha en litt større bukse i den enden av svangerskapet også.

Jeg har begynt med strikk i buksa jeg. Vanlig bukse er ikke for trang, men det er så ubehagelig på livmora selv om det er god plass. Må jo ha på tunika eller lignende over. Greit at det er høst...

Jeg kjøpte en bukse på salg som er litt for stor nå, og som forhåpentligvis passer fram til jeg skal bruke gravidbukse. Hadde litt i bakhodet at jeg nok ikke kommer til å sprette rett fra gravidbukser tilbake til mine gamle bukser etter fødselen, så det kan være kjekt å ha en litt større bukse i den enden av svangerskapet også.
Det er sant....

Jeg har begynt med strikk i buksa jeg. Vanlig bukse er ikke for trang, men det er så ubehagelig på livmora selv om det er god plass. Må jo ha på tunika eller lignende over. Greit at det er høst...
Brukte det igår, men syns ikke det er så behagelig, et eller annet som stikker eller irriterer magen da :hilarious:

Brukte det igår, men syns ikke det er så behagelig, et eller annet som stikker eller irriterer magen da :hilarious:

Må drive å dra buksa opp ofte. Men er for tidlig å bruke gravidbukse. Jeg er veldig slank i utgangspunktet slik at det ekstra magestoffet bare kommer til å henge og slenge.

Må drive å dra buksa opp ofte. Men er for tidlig å bruke gravidbukse. Jeg er veldig slank i utgangspunktet slik at det ekstra magestoffet bare kommer til å henge og slenge.
Jeg går nok ikke som slank:hilarious:, men jeg får bare prøve en bukse og se hvordan det ser ut.

Nå er jeg oppblåst om dagen, men jeg kjøpte gravid bukse i går som er i den størrelsen jeg bruker nå. Magestoffet sklir ikke ned i en pølse hos meg. Samtidig så presser den ikke på magen :love7

Jeg bretter bare stoffet imens, så sitter den litt bedre, fra hm. Takler ikke stramme bukser så de har blitt brukt når det er behov for pyntet bukse. Har også en gravid joggebukse fra forrige graviditet og den har vært brukt hele permisjon og frem til nå :hilarious: sinnsyk digg!

Jeg kom meg ikke rett inn i de gamle buksene mine etter fødsel, da hoftene mine rett og slett har blitt større/utvidet seg etter fødselen. Så det er ikke sikkert det er så dumt med ei større bukse nå. Sist gang (da jeg var førstegangs) kjøpte jeg vel inn gravidbukser fra uke 12/13 tror jeg.

Back
Topp