Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Anbefalt av hvem? Husker jeg leste litt om det sist jeg var gravid, og kunne ikke finne det dokumentert noe sted at det skal være noe sikrere for hverken mor eller barn. Trygg trafikk anbefaler det fortsatt ikke (de fraråder det heller ikke, altså, bare nevner at det finnes, men om det hadde vært viktig å bruke det pga sikkerhet vil jeg tro de hadde sagt noe om det). Det viktigste er fortsatt å ha på beltet riktig. Om det blir ubehagelig å ha på beltet kan selvfølgelig et sånt gravidbelte være nyttig rent komfortmessig, da. [emoji4]Bynt m det i uke 12 da æ ble kvalm når æ hadd belte på magen. Bruke det når turen e lenger enn 5min. Like d veldig godt.
Mannen va på oppkjøring for en syketransport de har bynt med på jobb å dær gikk de innpå det når di hadd sikkerhet. Det e ikke påbudt men sterkt anbefalt.
Anbefalt av hvem? Husker jeg leste litt om det sist jeg var gravid, og kunne ikke finne det dokumentert noe sted at det skal være noe sikrere for hverken mor eller barn. Trygg trafikk anbefaler det fortsatt ikke (de fraråder det heller ikke, altså, bare nevner at det finnes, men om det hadde vært viktig å bruke det pga sikkerhet vil jeg tro de hadde sagt noe om det). Det viktigste er fortsatt å ha på beltet riktig. Om det blir ubehagelig å ha på beltet kan selvfølgelig et sånt gravidbelte være nyttig rent komfortmessig, da. [emoji4]
Anbefalt av hvem? Husker jeg leste litt om det sist jeg var gravid, og kunne ikke finne det dokumentert noe sted at det skal være noe sikrere for hverken mor eller barn. Trygg trafikk anbefaler det fortsatt ikke (de fraråder det heller ikke, altså, bare nevner at det finnes, men om det hadde vært viktig å bruke det pga sikkerhet vil jeg tro de hadde sagt noe om det). Det viktigste er fortsatt å ha på beltet riktig. Om det blir ubehagelig å ha på beltet kan selvfølgelig et sånt gravidbelte være nyttig rent komfortmessig, da. [emoji4]