Gravidbelte

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Skal dere kjøpe/bruke det å i hvilken uke begynner dere å bruke det evt?

aldri hatt det før og kommer nok ikke til å kjøpe det denne gangen heller. De har jo kommet fram til  at det har ingenting å si på sikkerheten, men kun på komforten til mor. og beltet  har aldri plaget meg[:)]

ORIGINAL: SistemannIMagen

aldri hatt det før og kommer nok ikke til å kjøpe det denne gangen heller. De har jo kommet fram til  at det har ingenting å si på sikkerheten, men kun på komforten til mor. og beltet  har aldri plaget meg[:)]

Signerer denne, jeg [:)]

ORIGINAL: *dreamer*

Kjøpte da vi var i Sverige, og har planer om å bruke den fra uke 12[:)]

hvor mye kosta det i sverige?

Litt uviten jeg...hva er egentlig et gravidbelte?

399 svenske. Kursen var på 123, så det ble jo en del mindre i norske kr[:)]

328 kr[:D]

Jeg har fra sist, hadde hyperemesis og klarte ikke ha noe i nærheten av magen for da bare kasta jeg opp, så skal bruke det nå og når jeg uansett har det.

JA jeg skal bruke det! [;)]

Skal kjøpe nytt, for mitt gamle var brukt til 4 svangerskap (lånt bort til andre) og da var borrelåsen ganske så slitt! [:D]

[:)]ja, jeg skal kjøpe det i morgen og tenkte å bruke det med en gang (kan vel ikke skade...)

ORIGINAL: SistemannIMagen

Hmm det visste ikke jeg! Hvor står det? Jeg brukte fra jeg var ca 4 mnd på vei sist! Men skal bruke mitt så fort magen begynner å stikke frem [:)]

har det men vet ikke hvor det er. kommer vel til å begynne å bruke det når magen begynner å komme ut.

Imorgen ska jeg kanskje kjøpe gravidbelte..jippi. Mannen min mente jeg trengte det

Jeg kommer nok til å bruke det, har et fra mitt forrige sv.skap! Jeg har lest at det er veldig viktig å bruke, men husker ikke hvor! Syns det er viktig å beskytte barnet også når det ligger i magen! Ikke så altfor behagelig å ha på, men hva gjør man ikke for sikkerheten til de små?[:)]

Jeg har hørt at det egentig ikke er nødvendig at det ikke har noe å si på sikkerheten, men vi tror heller på det vi tror på..hihi

Kjøpte da vi var i Sverige, og har planer om å bruke den fra uke 12[:)]

Jeg brukte det fra 3 mnd og utover forrige svangerskap, hvertfall om jeg skulle kjøre lange strekninger og ikke bare i byen. Dersom uhellet skulle intreffe tror jeg faktisk at det har en positiv effekt i forhold til sikkerheten, fordi den gjør at beltet holder seg nede ved lårene og skrittet istedenfor midt på underlivet der babyen ligger.

Om du kjører mye, og hvertfall lange stekninger vil jeg i allefall anbefale det[:D]

Back
Topp