Gravidbelte

trico331537

Flørter med forumet
Jeg jobber i Rus og Psyk hjemmetjeneste og dermed blir det jo en del bilkjøring til og fra pasienter.
I mine andre svangerskap har jeg brukt gravidbelte ved bilkjøring, men jeg husker ikke når jeg har tatt dette i bruk i de andre svanherskapene mine.
Jeg selv syns magen viser tydelig allerede og jeg mener at det er da beltet skal tas i bruk?

Har dere eller skal dere i det hele tatt bruke gravidbelte?

Jeg har aldri og kommer heller ikke til å bruke gravidbelte :) men bruk det du hvis du syns det er greit :)

Jeg brukte det med første, men etter hva jeg skjønte så var det ikke noe man behøvde om man syntes det gikk greit å sitte uten :) bare legge beltet under magen når den vokser ;)
Men det er det jo varierte meninger rundt , og har du betring synes det er greit, så er det jo absolutt ikke noe i veien med. Bruke det iallfall :)

Gravidbelte brukes for bedre komfort, ingenting med sikkerhet å gjøre har jeg lest :happy:
Har aldri brukt det, og blir ikke å kjøpe det heller :happy:

Jeg får låne gratis av svigerinnen og bruker det hvis jeg føler behov. Hadde nok ikke kjøpt selv nei :)

Har ikke brukt det de andre svangerskapene, men har fått låne et av en venninne nå. Begynt å bruke denne uken (16/17 uker):-)

Til dere som har prøvd gravidbelte, gir det økt komfor synes dere?

Jeg har ikke tenkt over økt komfort, men kan jo være det kjennes mer utover i svangerskapet. For min del synes jeg det er trygt at beltet er låst over hoftene, da jeg føler beltet har en tendens til å skli oppover magen etterhvert som den vokser:-)

Sniker!

Begynte å bruke det fra jeg var ish 3 måneder på vei. Utelukkende komfort og at beltet skal gli opp under kjøringen :) jeg kjører veldig mye bil :)

Var usikker på om jeg skulle kjøpe, men fikk min stemors gamle belte på lørdag, og jeg syntes det ble mye mer behagelig å sitte i bilen med en gang! Så jeg anbefaler det ihvertfall :happy:

Er vel fra uke 12. Jeg har valgt å bruke i begge tidligere svangerskap, og bruker i dette også

Startet å bruke det for ca en uke siden ( da 16+noe), føler det er mye mer komfortabelt enn uten :)

Begynte å bruke det i ca uke 12. Synes Vanlig belte presset for mye i buken i den perioden jeg var tissetrengt hele tiden:knegg:

Var usikker på om jeg skulle kjøpe, men fikk min stemors gamle belte på lørdag, og jeg syntes det ble mye mer behagelig å sitte i bilen med en gang! Så jeg anbefaler det ihvertfall :happy:
Aha, kanskje det bør testes da. Ser jo ut som mange er fornøyd :)

Back
Topp