lilletitti
Gift med forumet
Har dere begynt å bruke sånn gravidbelte i bilen?
Jeg har vært på loftet og lett etter mitt, men finner det ikke.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
tryg trafikk påstår det ikke er noen test. Men de vil heller ikke komem frem med testen de LIKSOM skulle ha gjort.. Altså, den har aldrig funnet sted.. Be Sage der imot sier også de har testet ut at det er tryggere med beltet. Og vil komme fram med sin test.maritamora skrev:
Uansett mener jeg det er bedre å bruke det enn ikke, å være på den trygge siden. For en ting er helt sikkert, beltet gjør INGEN SAKDE tvært i mot!!
Og trygg trafikk sier beltet skal være på hoftene uansett. Ja de kan prøve det med en stor mage i veien! Ikke like lett å få beltet til å holde seg på plass der nei. Verfall for de med bilder som ikek har alle disse justeringene som topp moderne biler har.. Det er mer behagelig emd dette beltet og det hjelper folk som kansje ikke tenker over å stille beltet HELT RIKTIG med å få det riktig.. Det må jo bare være tyggere!..
tryg trafikk påstår det ikke er noen test. Men de vil heller ikke komem frem med testen de LIKSOM skulle ha gjort.. Altså, den har aldrig funnet sted.. Be Sage der imot sier også de har testet ut at det er tryggere med beltet. Og vil komme fram med sin test.maritamora skrev:
Uansett mener jeg det er bedre å bruke det enn ikke, å være på den trygge siden. For en ting er helt sikkert, beltet gjør INGEN SAKDE tvært i mot!!
Og trygg trafikk sier beltet skal være på hoftene uansett. Ja de kan prøve det med en stor mage i veien! Ikke like lett å få beltet til å holde seg på plass der nei. Verfall for de med bilder som ikek har alle disse justeringene som topp moderne biler har.. Det er mer behagelig emd dette beltet og det hjelper folk som kansje ikke tenker over å stille beltet HELT RIKTIG med å få det riktig.. Det må jo bare være tyggere!..
EmilyTheStrange skrev:
nå limer ikke jeg inn linker for å bevise eller motbevise påstander, men å gi litt uavhengig informasjon som ikke kommer leverandører av produktet. Jeg synes det er viktig å være litt kritisk til det man leser, og tenke over hva som er nødvednig og ikke av utstyr til gravide, hver og en må ta sin avgjørelse utifra det.
(jeg var foressten borti undertøysforretninger som selger gravidsinglet med mobilstrålebeskyttelse, det skader absolutt ikke å bruke det, men er det nødvendig??)
når det er sagt, så stoler JEG for min del på trygg trafikk når det gjelder trafikkspørsmål akkurat som jeg stoler mest på matilsynet når det gjelder matsikkerhet og frisøren når det kommer til hårpleie![]()