Gravidbelte?

*trinemor*

Gift med forumet
Bruker dere det i bilen?

Jeg følte ikke behov for det sist. Bare la beltet under magen :)

Siden det ikke er sikrere, bare behageligere, har jeg ikke kjøpt det denne gangen heller....

Nei, jeg har ikke bruk for det jeg heller :-) Synes nesten det virker litt skumlere å bruke det, i en eventuelt kollisjon vil jo uansett ikke festet holde, og beltet vil jo da sprette opp igjen.....(bare mine tanker, altså).

Nei det har jeg aldri brukt, og kommer ikke til å bruke det heller. Legger bare hoftebeltet helt nederst på magen, og etterhvert som magen blir stor, under magen! Ikke noe problem :)

Jeg har heller ikke kjøpt det. Ingen av mine venner hadde det under sin graviditet, så da tror jeg ikke at jeg kjøper det.

Nei det blir ikke brukt her. Ser ikke vitsen når det bare øker comforten- jeg hadde ikke behov for det sist! La beltet under magen sist- gjør nok det samme nå!

Jeg brukte besafe beltet ved forrige svangerskap og syntes det var kjempe flott. Har aldri prøvd det i en kollisjon ( og det håper jeg aldri at jeg gjør heller), men tror nok at det vil være til stor hjelp!!  Besafe og bilstolprodusentene tester jo ut produktene så det har sikkert en virkning. Tenkte jeg skulle finne det frem nå siden livmorkanten er over skambeinet ved 12 uker og babyen er ikke like beskyttet lenger som tidligere.

Jeg arvet et besafebelte, og velger å bruke det siden jeg da har det, det skader i allefall ikke.

jeg vant det i en konkurranse da jeg ble gravid sist. så da brukte jeg det. kommer til å få det inn i bilen snart nå også, bare jeg finner det igjen. var involvert i kollisjon (lastebil prøvde å presse meg av motorvegen) da jeg var 5 mnd på vei sist, og jeg synes det var betryggende å ha gjort "det jeg kunne for å skåne ungen", om ikke annet for min egen del....

Lionne skrev:
Jeg arvet et besafebelte, og velger å bruke det siden jeg da har det, det skader i allefall ikke.

Har besafe sitt, brukte det sist og bruker det nå :) Synes beltet strammer på blæren, og må tisse med en gang jeg setter meg i bilen hvis ikke jeg har på gravidbeltet. Synes det er mye mer behagelig :)

Back
Topp