Gravidbelte

Tea29

Forelsket i forumet
noen som er begynt å bruke gravidbelte???
måtte kjøpe et i dag for typen min nekta å kjøre sørover på påskeferie før det var investert i belte....så da måtte æ bare gjøre det og da va han ganske fornøyd [:D]

skal snart kjøpe d

Kommer til å bruke det når livmoren kommer opp av bekkene ved uke 12. Har fra svangerskapet med mini!

Jeg har ikke kjøpt enda, men i forrige svangerskap tror jeg at jeg brukte det fra uke 8 eller noe, for de anbefaler å bruke det fra så tidlig som mulig!

Så blir vel så jeg kjøper nå snart, merker at jeg tar ting VELDIG med ro denne gangen...tar ting litt som det kommer! [:D]

Sokkalæsten: det er en type borrelås soom holder beltet ned fras magen, så man bruker vanlig belte og fester i dette! [:)]

ja, jeg har kjøpt det og bruker det allerede... skader jo ikke [:)]

Nei, det har jeg ikke. Får se litt på det etterhvert[:)]

Jeg har ikke fått kjøpt det enda, men må vel gå til innkjøp av det veldig snart [:D]

Hvor mye koster det sånn ca?

ORIGINAL: Blåmann

Hvor mye koster det sånn ca?

Hvis jeg ikke husker helt feil så tror jeg det kostet 299kr for nesten 4 år siden da jeg gikk gravid [:D] jeg har mitt enda men har ikke begynt å bruke det enda men det er ikke lenge til jeg skal ta det i bruk [;)]

koster som regel 399 for besafe. Har kommet noe nytt poå markede å det koster 1500

Jeg tenkte å se det litt an, om det blir veldig ukomfortabelt med vanlig bilbelte så er det mulig jeg kjøper meg ett... Har jo skjønt det sånn at det ikke er så viktig i forhold til sikkerheten...

har bestillt på www.flust.no. ca 279 kr + frakt, som var 117, bestillte litt mer der jeg da, derfor kjøpte jeg det der... + fikk brukt litt av trumf-pengene!
har ikke fått det enda, men kommer nok til å bruke det fra jeg får det (tipper etter påske)

Jeg har begynt å bruke mitt idag jeg.....måtte jo prøve det å hun i butikken sa det var anbefalt fra uke 8...passer perfekt d

"Disse produktene, BellySafe, Mammas Magpute och BeSafe Gravid, er alle helt virkningsløse ved kollisjon, noe som faktisk er veldig bra. Man skal ikke endre typegodkjent sikringsutstyr, slik bilbeltet er."

http://www.tryggtrafikk.no/?module=Articles;action=Article.publicShow;ID=2943

i følge det æ har hørt så hvis og da sier æ hvis du skulle være uheldig å krasje så kan du være heldig å ikke skade babyen med gravidbelte....bruker du vanlig bilbelte under krasj som da ligger rett over magen kan barnet ditt desverre få fatale skader eller dø....æ anbefale å bruke gravidbelte!!

ORIGINAL: Tea29

i følge det æ har hørt så hvis og da sier æ hvis du skulle være uheldig å krasje så kan du være heldig å ikke skade babyen med gravidbelte....bruker du vanlig bilbelte under krasj som da ligger rett over magen kan barnet ditt desverre få fatale skader eller dø....æ anbefale å bruke gravidbelte!!

Gravidbelte øker komforten, ikke sikkerheten.

ORIGINAL: Kraftwagen

Gravidbelte øke desidert sikkerheten for det ufødte barnet. Seie seg sjøl.
UTEN gravidbelte får du alt trykket direkte på magen og fosteret.
MED gravidbelte, får du trykket frå ei kollisjon lenger nede, og treffer bekkenet/hoftene i stedet.
Selfølgeli har detta møkje å sei[>:]

ORIGINAL: Lindakbj

ORIGINAL: Kraftwagen

Gravidbelte øke desidert sikkerheten for det ufødte barnet. Seie seg sjøl.
UTEN gravidbelte får du alt trykket direkte på magen og fosteret.
MED gravidbelte, får du trykket frå ei kollisjon lenger nede, og treffer bekkenet/hoftene i stedet.
Selfølgeli har detta møkje å sei[>:]

Nei, beklager men du tar feil. Les her http://www.tryggtrafikk.no/?module=Articles;action=Article.publicShow;ID=2943

Back
Topp