Gravidbelte til bil

Turkistliv

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Marslykke 2016
Julegavene 2019
Juliknøttene 2022
Har dere brukt gravidbelte til bil? Når har dere begynt å bruke det? :)

Brukte det i de tidligere svangerskapene, vet ikke helt om jeg skal gjøre det nå..

Brukte det i mitt forrige, og syns det var mer behagelig spesielt når magen ble større. Men sånn sikkerhetsmessig, så utgjør det ingen forskjell. [emoji4]

Brukte det under forige svangerskap. Jeg blir så sykt dårlig av beltet uten, så bruker den mest derfor. Men også fordi det kan være sikrere :)

Brukte ikke sist. Synes beltet la seg godt under magen uansett og det er ingen tester som sier at det er tryggere. Men nå har jeg plutselig ett liggende som mannen fikk sammen med en bilstol, så da kan det hende jeg tester det ut.. :)

Brukte det i de tidligere svangerskapene, vet ikke helt om jeg skal gjøre det nå..

Er det noe som gjør at du vurderer å ikke bruke det nå? :) Satt det ubehagelig?

Brukte det i mitt forrige, og syns det var mer behagelig spesielt når magen ble større. Men sånn sikkerhetsmessig, så utgjør det ingen forskjell. [emoji4]

Åå.. Så rart da! Trodde det var av sikkerhetsmessige årsaker jeg? Siden det er laget :P
Men kanskje verdt det om det gjør det mer behagelig uansett med den voksende magen!

Brukte det under forige svangerskap. Jeg blir så sykt dårlig av beltet uten, så bruker den mest derfor. Men også fordi det kan være sikrere :)

Har ikke brukt det før, men tror jeg skal bruke det nå :) Jeg synes at bilbeltet har presset på magen slik at det blir ekkelt når magen har blitt stor tidligere.

Brukte ikke sist. Synes beltet la seg godt under magen uansett og det er ingen tester som sier at det er tryggere. Men nå har jeg plutselig ett liggende som mannen fikk sammen med en bilstol, så da kan det hende jeg tester det ut.. :)

Vurderer å teste det siden jeg synes beltet kan være ubehagelig mot magen når den blir stor :) Rart at det er laget når det ikke gjør det tryggere egentlig, tenkte det var derfor det fantes jeg :P men får ta å lese meg litt opp om det :)

Har ikke planer om å kjøpe det med mindre det blir veldig ubehagelig med vanlig belte[emoji4]

Skjønner :) Jeg har ikke brukt det før, men synes beltet har strammet litt ekkelt på magen når den har blitt stor. Så vurderer å kjøpe det denne gangen :)

Ser ikke vitsen, bortsett fra om det føles bedre.

Skjønner :) Har ikke brukt det før, men tror jeg skal kjøpe det nå. I tidligere svangerskap har jeg syntes at beltet har vært ubehagelig på magen når den har blitt stor. Men ikke sikkert at gravidbelte gjør det bedre da :p

Vurderer å teste det siden jeg synes beltet kan være ubehagelig mot magen når den blir stor :) Rart at det er laget når det ikke gjør det tryggere egentlig, tenkte det var derfor det fantes jeg :p men får ta å lese meg litt opp om det :)
Ja, hvis det er mer behagelig er det jo bare å bruke det :) det skader jo ihvertfall ikke :)

Ja, hvis det er mer behagelig er det jo bare å bruke det :) det skader jo ihvertfall ikke :)

Har aldri brukt det før, så vet ikke om det er behagelig en gang enda.. :P Får se hva det blir til! :)

Lånte et til første, men ikke til andre. Så kommer heller ikke til å anskaffe det denne gang :)

Er det noe som gjør at du vurderer å ikke bruke det nå? :) Satt det ubehagelig?
Neida, men føler vel egentlig at dette er noe som er laget for å melke oss for penger. Tror faktisk ikke det har så mye for seg dersom man krasjer..

Neida, men føler vel egentlig at dette er noe som er laget for å melke oss for penger. Tror faktisk ikke det har så mye for seg dersom man krasjer..
Det kan så godt være! :p Jeg er så naiv at jeg bare har gått ut ifra at det har noe for seg

Lånte et til første, men ikke til andre. Så kommer heller ikke til å anskaffe det denne gang :)
Skjønner :) følte du det hadde noe for seg?

Skjønner :) følte du det hadde noe for seg?
Ikke som jeg kommer på i farta, for jeg satt like komfertabelt med nr 2 slik jeg husker det :)
Jeg var lite i bilen de ukene kvalmen var på det værste, så klarer ikke å komme på at det ene eller det andre var bedre :)

Back
Topp