Har dere brukt gravidbelte til bil? Når har dere begynt å bruke det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Brukte det i de tidligere svangerskapene, vet ikke helt om jeg skal gjøre det nå..
Brukte det i mitt forrige, og syns det var mer behagelig spesielt når magen ble større. Men sånn sikkerhetsmessig, så utgjør det ingen forskjell. [emoji4]
Brukte det under forige svangerskap. Jeg blir så sykt dårlig av beltet uten, så bruker den mest derfor. Men også fordi det kan være sikrere
Brukte ikke sist. Synes beltet la seg godt under magen uansett og det er ingen tester som sier at det er tryggere. Men nå har jeg plutselig ett liggende som mannen fikk sammen med en bilstol, så da kan det hende jeg tester det ut..
Har ikke planer om å kjøpe det med mindre det blir veldig ubehagelig med vanlig belte[emoji4]
Ser ikke vitsen, bortsett fra om det føles bedre.
Ja, hvis det er mer behagelig er det jo bare å bruke det det skader jo ihvertfall ikkeVurderer å teste det siden jeg synes beltet kan være ubehagelig mot magen når den blir stor Rart at det er laget når det ikke gjør det tryggere egentlig, tenkte det var derfor det fantes jeg men får ta å lese meg litt opp om det
Ja, hvis det er mer behagelig er det jo bare å bruke det det skader jo ihvertfall ikke
Neida, men føler vel egentlig at dette er noe som er laget for å melke oss for penger. Tror faktisk ikke det har så mye for seg dersom man krasjer..Er det noe som gjør at du vurderer å ikke bruke det nå? Satt det ubehagelig?
Det kan så godt være! Jeg er så naiv at jeg bare har gått ut ifra at det har noe for segNeida, men føler vel egentlig at dette er noe som er laget for å melke oss for penger. Tror faktisk ikke det har så mye for seg dersom man krasjer..
Skjønner følte du det hadde noe for seg?Lånte et til første, men ikke til andre. Så kommer heller ikke til å anskaffe det denne gang
Ikke som jeg kommer på i farta, for jeg satt like komfertabelt med nr 2 slik jeg husker detSkjønner følte du det hadde noe for seg?