Gravidbelte i bil

Har ikke peiling, jeg valgte å ikke bruke det i forrige svangerskap. Så lenge man legger beltet under magen, skal det ikke være nødvendig, har jeg lest et sted.

Det anbefales å begynne med gravidbelte tidlig, har jeg lest. Jeg kommer til å begynne med det så snart jeg ser at jeg får litt mage :p

Jeg har ikke begynt med det enda:-) Begynner nok straks jeg begynner å få mage.

Har ikke begynt med det. Føles dumt å ha det i bil før man har sagt noe

Jeg er 9+1 i dag, og ble anbefalt og kjøpe det inn allerede nå av kjørelæreren min, fordi jeg ikke får lagt selen behagelig til :)

Jeg var hos legen i går 7+2, og fikk beskjed om st jeg burde begynne med det allerede nå! Sjekket på nettet ang besafe sitt gravidbilbeltet at man burde begynne fra 2.mnd - noe jeg allerede er! Har ikke noe med at magen er synlig - lille baby tar skade selvom magen ikke syns :) Så jeg har bestilt det og kommer å bruke det konsekvent for å være sikre siden :)

Jeg var hos legen i går 7+2, og fikk beskjed om st jeg burde begynne med det allerede nå! Sjekket på nettet ang besafe sitt gravidbilbeltet at man burde begynne fra 2.mnd - noe jeg allerede er! Har ikke noe med at magen er synlig - lille baby tar skade selvom magen ikke syns :) Så jeg har bestilt det og kommer å bruke det konsekvent for å være sikre siden :)
Hvor mye koster det beltet?

jeg brukte det sist, men mest fordi det var mer behagelig enn vanlig belte. Har ikke begynt å bruke det enda, men tenker jeg gjør det snart. Leste mye forskjellig om man burde eller ikke, men ingen fraråding hvertfall

Brukte det ikke sist og blir nok ikke å bruke det denne gangen heller. Er tatt test og viser at det gjelder nu bare komfort :p

Back
Topp