Gravidbelte (bil)

Lenja86

Forelsket i forumet
Marsboerne 20 18
Når kan det være lurt å starte med det?[emoji848] noen som har begynt med det?
Jeg må "dessverre" kjøpe meg nytt da jeg solgte mitt for to år siden [emoji85]

Har hørt at det er like trygt uten som med Sålenge man legger selen korrekt!

Har selv, men usikker på om jeg gidder stresse med det[emoji23][emoji85]

Det er vel mest for egen komfort man eventuelt bruker det. Så bruk det hvis/når du føler for det. :)

Jeg brukte det nå som vi var på bilferie [emoji4] Hjalp veldig på kvalmen [emoji4] Tenker også at selv om det ikke er bevist at det ikke er hjelp i, så skader det jo ikke [emoji4]

Her har jeg ikke brukt det før, og kommer nok heller ikke til å bruke det nå. Synes det går helt fint med vanlig [emoji4]

Sniker fra desember.

Jeg har brukt det siden uke 17. Beltet sklir opp på magen. Vi måtte bråbremse skikkelig en dag og jeg er veldig glad jeg ikke fikk det trykket på magen.

Sniker fra desember.

Jeg har brukt det siden uke 17. Beltet sklir opp på magen. Vi måtte bråbremse skikkelig en dag og jeg er veldig glad jeg ikke fikk det trykket på magen.

Ja det er litt derfor jeg vurderer å bruke det også,for jeg personlig ser for meg at det må være tryggere for den lille i magen [emoji848] jeg får se litt mer på det når magen blir større [emoji170] er vel greit å bruke "vanlig" beltet enda [emoji1305][emoji41]

Jeg bruker, men jeg får ikke beltet til å ligge korrekt til vanlig, så skulle sikkert brukt det alltid. Men det gidder jeg ikke, er så kronglete. Og gubben irriterer seg slik over det når han skal kjøre, og det er surt å ta det av og på hele tiden.

Har også hørt at det er like sikkert uten. Hadde det ikke forrige gang,men er fortsatt usikker på om jeg skal ha det nå

Back
Topp