Gravidapper?

BV gravid, Gravid & baby og Pregnancy+ ;)
 
Jeg syns pampers hello baby er veldig fin. Der er det info, og vise fosterets utvikling, og faktiske størrelse :)
 
Jeg finner den på app store, er vel bare der de har den?
 
Jeg finner den på app store, er vel bare der de har den?

Var der jeg sjekka...har du akkurat lastet den ned, eller hadde du den fra før? For mener d var en her inne (for lenge siden på vi som prøver) som skrev at hun hadde prøvd å tatt kontakt med pampers for å høre om de skulle gjøre den tilgjengelig igjen (hun hadde den fra tidligere), men d hadde dem ikke...
 
Var der jeg sjekka...har du akkurat lastet den ned, eller hadde du den fra før? For mener d var en her inne (for lenge siden på vi som prøver) som skrev at hun hadde prøvd å tatt kontakt med pampers for å høre om de skulle gjøre den tilgjengelig igjen (hun hadde den fra tidligere), men d hadde dem ikke...
Ja, lastet den for mange år siden. Så da lå den inne på kjøpt. Så dumt de sluttet med appen! Er jo en kjekk app.
 
Ja, lastet den for mange år siden. Så da lå den inne på kjøpt. Så dumt de sluttet med appen! Er jo en kjekk app.

Ja, så noen bilder fra den, virket VELDIG fin...trist at dem har tatt den bort:(
 
Jeg søkte på Google for løye, og da fikk jeg opp denne. http://download.cnet.com/Pampers-Hello-Baby-Pregnancy-Calendar/3000-2129_4-75179995.html er for ios mobiler. Hvis du har det, kan jo du prøve å se om du får det til :) Gi tilbakemld da

Den linker bare til app store, og får opp "ikke tilgjengelig"...så den er nok tapt ja:(
D du evt kan gjøre er å ta screenshot for hver uke vi kommer i og legge i en egen "topic" her inne da, så kan de som vil se på den;)
 
Den linker bare til app store, og får opp "ikke tilgjengelig"...så den er nok tapt ja:(
D du evt kan gjøre er å ta screenshot for hver uke vi kommer i og legge i en egen "topic" her inne da, så kan de som vil se på den;)
Bv gravid er jo fin den og, der står det også mer info ;-)
 
Babycenter er veldig detaljert med linker hvis man vil lese ekstra osv. Er på engelsk.
 
fra Babycenter.
 

Vedlegg

  • 1449693887492.jpg
    1449693887492.jpg
    38,4 KB · Visninger: 16
  • 1449693908149.jpg
    1449693908149.jpg
    69,7 KB · Visninger: 15
Back
Topp