Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Er preggers verdt pengene?Har flo, preglife og pregg
Jegh ar ikke giddet å betale noe, så har foreløpig kun gratidversjonen. Helt ok syns jegEr preggers verdt pengene?
Vet du hvorfor det er en grunn til at appene sier ulikt? Er bare en dag som skiller men flo sier jeg e 4+2 mens de andre appene sier 4+1Jegh ar ikke giddet å betale noe, så har foreløpig kun gratidversjonen. Helt ok syns jeg![]()
Samme her!Vet du hvorfor det er en grunn til at appene sier ulikt? Er bare en dag som skiller men flo sier jeg e 4+2 mens de andre appene sier 4+1
Ingen anelse, det gjorde mine ogsåVet du hvorfor det er en grunn til at appene sier ulikt? Er bare en dag som skiller men flo sier jeg e 4+2 mens de andre appene sier 4+1
Men jeg telte selv fra første dag i sist mens, og da var det preglife og preggers som har rikig. Flo ligger en dag foran. Så jeg sier 3+6 i dag, og ikke 4+0 som Flo mener.
Bruker dere appene til noe? Logger dere noe i appene?Har endret og triksa på appene for at det skal bli mest mulig likt. Vet ingenting nøyaktig før ul uansett hehe. Men min Flo er nå en dag foran restenOppdaga nettopp at Flo ligge ein veke bak preglife? No vart eg forvirra
Illustrasjoner og alt ligg ei veke bak.. fleire som har sett det?
Det er fordi et svangerskap har ulik lengde i forskjellige landVet du hvorfor det er en grunn til at appene sier ulikt? Er bare en dag som skiller men flo sier jeg e 4+2 mens de andre appene sier 4+1
i norge regner vi 40+3, men andre land har gjerne 40+2 eller 40+1. Så man må trikse det til litt i de utenlandske appene.