Gravidapp

Nord84

Elsker forumet
Assistert-jentene
Juligull2021
Hei.
Lurer på hvilken gravidapp dere bruker og som er mest rett?
Har lastet ned både Preglife og Babyverden, men Preglife ligger en dag foran ift Babyverden sin...
 
Preglife, er veldig fornøyd og kjempekoselig å lese ukentlig oppdatering på hvordan den lille utvikler seg inni der:)
 
I preglife kan du endre på hvor lang varighet svangerskapet har til riktig i innstillingene. Liker den godt :)
 
I preglife kan du endre på hvor lang varighet svangerskapet har til riktig i innstillingene. Liker den godt :)
Ok. Men hvilke datoer forholder du deg til da? Har bare plottet inn dato for siste mens, og da kom det opp termindato automatisk. Gjorde det samme på appen til babyverden, men den lå en dag bak. Vet du hvorfor?
 
Ok. Men hvilke datoer forholder du deg til da? Har bare plottet inn dato for siste mens, og da kom det opp termindato automatisk. Gjorde det samme på appen til babyverden, men den lå en dag bak. Vet du hvorfor?
Trykker på «Innstillinger» knappen, så «Min graviditet», og så «Graviditetslengde» og så trykker du på «40+3». 40+3 er jo det man beregner svangerskapslengden på her i Norge, og da skal man få riktig dato.

Babyverden sin regner allerede 40+3 tror jeg, så den skal være riktig (husker ikke helt).

Prøv det jeg skrev over :)

Jeg får bare opp samme dato på begge stedene, samme dato som sykehuset ga meg. Så forholder meg bare til en dato :)
 
Trykker på «Innstillinger» knappen, så «Min graviditet», og så «Graviditetslengde» og så trykker du på «40+3». 40+3 er jo det man beregner svangerskapslengden på her i Norge, og da skal man få riktig dato.

Babyverden sin regner allerede 40+3 tror jeg, så den skal være riktig (husker ikke helt).

Prøv det jeg skrev over :)

Jeg får bare opp samme dato på begge stedene, samme dato som sykehuset ga meg. Så forholder meg bare til en dato :)

Ok. Måtte endre termindato for å få samme som babyverden sin, for Preglife sto allerede på 40+3. Har ikke vært hos lege enda. Fant nemlig ut at jeg er gravid på onsdag, så er bare noen dager siden. Har tatt 4 graviditetstester og en HCG som jeg får svar på i morgen. Tok en digital i dag som viste 3+. I utgangspunktet holder vi på med IVF og har hatt pause siden mai, men nå ble jeg plutselig gravid naturlig etter 5 års prøving. Så har vært i en slags sjokktilstand siste dagene:p
 
Lastet ned Preglife appen. Men når jeg noterer Termindatoen så kommer det opp helt feil uke. Den viser at jeg er 2 uker lengre på vei en jeg egentlig er. Hvordan endrer jeg det?
 
Lastet ned Preglife appen. Men når jeg noterer Termindatoen så kommer det opp helt feil uke. Den viser at jeg er 2 uker lengre på vei en jeg egentlig er. Hvordan endrer jeg det?
Er du sikker på at den er feil? Den regner jo fra siste mens?
 
Jeg bruker preglife, babyverden, graviditet+ og ovia appene. Synes det er morsomt med flere apper, noen av dem har oppdateringer hver dag, andre bare hver uke.
De gir meg litt forskjellig info :)
Skal sies at jeg er førstegangs gravid, så kan hende det er derfor jeg synes det er gøy å ha så mange forskjellige apper :hilarious:
 
Er førstegangs og bruker litt forskjellige apper, Fertility friend, Babyverden, Preglife, Babycenter og den siste i rekken, Helseoversikt. Sistnevnte har masse informasjon, og jeg fikk rabatt på onlinekurset Engodfødsel via denne appen
 
Back
Topp