Gravida tryna på isen*oppdatert i siste innlegg*

Looney

Forumet er livet
VIP
[X(] frk, høygravid gikk skikkelig på snørra rett utenfor huset på vei til turning med sjefen i huset i dag.
Landet ikke på magen, men på siden. Slo meg i beinet og har litt magesmerter akkurat nå. Men magesmerter har jeg jo av og på hele tiden uansett liksom[8|]

Bør man da ringe sykehuset, eller er det ingen fare?

Tror jeg hadde ringt for en sjekk jeg . BAre så man kan slappe av .Høres veldig vondt ut forresten!! *Blåse på*

ORIGINAL: Gullamine

jeg har ville ringt..

Uff...jeg fikk skikkelig vondt av deg nå...dette er min store frykt i år...som jeg går høygravid på vinteren.

Er så sinnsykt redd for å tryne på glatta...

Jeg hadde ringt til føden og hørt hva de hadde å si...ring heller 1 gang for mye enn 1 gang for lite...man vet jo aldri hvordan forskjellig typer fall påvirker babyen.Det går jo som oftest bra (gudskjelov)

du bør ringe, du kan risikere at morkaka løsner etter fall[&:]

jeg tryna på nyvaska gulv på et kjøpe senter når jeg var høygravid, begynte å blø litt og greier....
Ringte sykehuset og fikk komme inn til sjekk... Men alt var bra[:D]

risikoen ved fall er jo at morkaka løsner, og løsner den har de ikke lang tid på å fikse ting

så ring med en gang å få en sjekk, mulig du blir lagt inn til observasjon også, så ta med en liten bag tilfelle

jeg lå inne etter en bilulykke som "ristet" magen min mindre enn ettt fall på glatta

lykke til[:)]

Når jeg var høygravid og ramla, så fikk jeg beskjed at det skulle sjekkes på føden uansett.  Var på føden i 5 timer før jeg fikk dra hjem [&:] gikk bra da[:D]

Hadde ringt, uten tvil!!

ORIGINAL: Niceday

du bør ringe, du kan risikere at morkaka løsner etter fall[&:]

Aotch! Hørtes lite godt ut da..
Men ring for sikkerhetssskyld[:)]

Lykke til og 'blåse på' [:)]

Pga faren for morkakeløsning bør du ringe ASAP! 

ORIGINAL: StinkiStini

Hadde ringt, uten tvil!!

ORIGINAL: therese*

Tror jeg hadde ringt for en sjekk jeg . BAre så man kan slappe av .Høres veldig vondt ut forresten!! *Blåse på*

Huff, hørtes ikke godt ut..
Som flere har sagt, burde du ringe føden ja. Jeg falt med yngstemann når jeg var høygravid. Jeg falt på asfalten rett på magen da, men gikk bra. Men jeg måtte bli over natta til observasjon, det var vanlig rutine ved fall. Men det varierer sikkert fra sykehus til sykehus.

fikk kjeft a de på sykehuset engang for jeg hadde dotte og slått meg når jeg var 7 mnd på vei, ringte legen, men ikke sykehuset, men siden jeg ikke hadde vondt gadd jeg lissom ikke ringe sykehus!!
men 1 mnd etter skulle jeg på kontroll eller noe, og det kom opp at jeg hadde dotte en stund tidligere, og da fikk jeg rett og slett kjeft for at jeg ikke hadde kommet inn!!! ho sa da, selv om man detter på isen og ikke får vondt skal du ha kontakt med sykehus for sjekk....spes nærmere man kommer fødsel;)

hvertfall det ho sa til meg[;)]

Jeg ville ringt for å høre, så ville jeg gått å kjøpt meg brodder imorgen [;)]

Back
Topp