Gravida i Aurskog-Høland?

svorskan

Andre møte med forumet
Hej! Jag är en svensk tjej på 25 år som flyttade till Hemnes,Aurskog-Høltand för snart ett år sen! Flyttade hit med min lilla familj som bestå av min make och våran son som är 2 år! Nu väntar vi en tjej som ska titta ut den 1 september och jag funderar på om det finns några gravida i min närhet? Tycker det är lite tråkigt och gå hemma när pojken är på barnehagen och mannen min jobbar. Tänkte om det kanske fanns gravida i närheten som söker nya vänner då vi inte känner nån här i Hemnes. :(

Ja det gjør det veit du, bodde på Løken i vinter og vi har kjøpt hus nå på Setskog..

Koselig å se at det er flere i kommunen.

hej! åå vad skoj att någon svarade. =)  Jag skickade en vännerförfrågan till dej här. =) hopaps det inte gjorde nåt. =)

Hei hei! jeg er fra Aurskog, men bor på bjørkelangen :D
så arti at det er flere her inne ;) Meelina har dere kommet dere helt i orden i huset?? :)

HVis du har fri eller slutter tidlig på tirsdager så er det gratis gravidsvømming på bj.langen tirsdag 14.30-15.30 :D

Septemberspire11 skrev:
Hei hei! jeg er fra Aurskog, men bor på bjørkelangen :D

så arti at det er flere her inne ;) Meelina har dere kommet dere helt i orden i huset?? :)

Ikke helt, men er oppegående der, mangler å pakke ut masse som ennå er i poser osv... Å nå har alle vært i en skikkelig sjukeperiode så henger litt etter pga det.. håper å komme i orden ihvertfall til uka (drømme er lov vel)?

Har varit en tur till bjørkelangen idag. =) var inom Nav och Europris. :D
gravidsvømming lät ju underbart gott. =) vart i bj.langen är det? är inte så känd runtomkring här. :D

det er på ungdomskolen på bj.langen. det er bak det store gule huset... herregud det var dårlig forklart. men det ligger på ungdomskolen :) jeg får ikke dratt dit neste tirsdag for da er jeg borte, men håper virkelig at det er svømming uka etter - litt usikker på når det stenger til sommeren. hadde vært koselig og treffes en dag på bj.langen da ;) før vi treffes på helsestasjonenen med krabatene :D

haha ja men så förklarar jag med. :D men jag ska nog hitta. =) annars frågar jag någon. =) men du kan kanske kika på om det är något uken etter? =) Ja hade varit jätte trevligt och mötas innan. =)

ja jeg kan høre med fysioterapeuten som holder det hvor lenge det er åpent. men jeg er der neste tirsdag :)

aner ikke hvor gammel denne tråden er, bare googlet gravidsvømming aurskog høland :p men jeg bor iallefall i Aurskog:-) er fra bjørkelangen

Back
Topp