gravid

Jonathan`s mamma

Gift med forumet
jeg har lyst på en bror eller ei søster til Jonathan allerede[:D][:D] er jeg ggaall??hehe[:D] neida!blir ikke enda men blir nok heller ikke ssååååå lenge til[:D]

Ja du er like gal som meg...[:D]

Tenker litt sånn jeg oxo[:)]

Jeg venter i alle fall tre år før jeg begynner å finne eggløsningen igjen. [:D]
Skal nyte den tiden jeg har med Iben og la henne få være den eneste ene frem til hun blir mer "selvstendig": Ser i jobbsammenheng alt for mange som får søsken tidlig hvor barna ikke "takler" det. Går jo selvfølgelig fint for mange også da.....

Koselig med mange barn uansett... Man vet jo selv når man er klar for det[;)]

du er ikke gal, tenker på det jeg oxo. men jeg mååå vente vil bli ferdig med det siste året av utdannelsen min først.

Tenker ikke sånn jeg nei. Tror dere er litt gale jeg. [:D]

hi-hi- jo dere er litt gale[:D]  har nå to barn m 4 år mellom, og det er ganske krevende.  Blir ikke den samme kosen som når man bare har 1[;)] 

Ok, da har eg erklært meg gal.....thihi

eg har ønske om et lite nurk til om ikke så altfor lenge....

ORIGINAL: Jonathan`s mamma

jeg har lyst på en bror eller ei søster til Jonathan allerede[:D][:D] er jeg ggaall??hehe[:D] neida!blir ikke enda men blir nok heller ikke ssååååå lenge til[:D]

du er vel omtrent like gal som meg da [;)]
Men, vi må vente til jeg har jobbet litt igjen, for å få litt penger å kose oss med...[:)]

her prøver vi og, men ingen baby ennå.tror kroppen vår sier fra når den er klar.

hihi godt å høre at det er flere som er "gale" da. Har skikkelig lyst på en til. Fikk mensen for 1 gang i forrige uke og har allerede vært inne for å se når jeg har eggløsning[8D][8D]

ojoj dokke e sinnvidle[:)][:)][:)]på an igjen allerede...eg he ikkje glemt kossen det va med bekkenløsning,kvalme,halsbrann og store vannkropp ennå..vente ei stond te eg au..tjihi,men kjør på dokke så vil...e nok mye kos for ongane når de he nesten jamngamle søsken[:)]

ej me he tenkt litt på d , men vente ett år ivertfall truuuu ej hehe

ORIGINAL: Jonathan`s mamma

He he sånn er jeg også....[;)][;)] We are crazy girls....

Back
Topp