Gravid?

mila76

Betatt av forumet
Er litt usikkert her...Har en syklus som varierer fra 29-30 dager....Nå er jeg i dag 33 og kjenner ingen sterke graviditets eller mensen symtomer...Bare litt vondt under magen av og til og var litt kvalm tidligere...Tok en test fra en av de billigere tester og den var negativ...Har aldri vært så seint med tanta før..Hvis jeg er gravid,burde ikke testen har vært positiv nå?Har noen av dere opplevd det samme?I tillegg skal vi gifte oss på lørdag...Er klar over at det kan være stress men samtidig føler mg ikke så stressa!Hjelp!

det kan ta litt tid før en test evt slår positivt ut....

gratulerer såååå mye med bryllup, så korselig[:D]

må dere kose dere masse[:)][:)]

stor gratulasjons klem[;)]

Takk!

Hei Mila!
Jeg ble gravid i april og testet negativ den dagen jeg skulle hatt mensen og 8 dager senere! Fant ut hos legen i uke 7 av svangerskapet at jeg var gravid. Desverre gikk det galt i uke 11. Det er nå 8 dager siden jeg skulle hatt mensen og jeg tør nesten ikke håpe på at jeg kan være gravid igjen. Jeg slår fremdeles ikke positivt ut på test, men bruker en billigtest hver morgen. På søndag blir det en skikkelig test... Var på apoteket i dag. Vi har 1 års bryllupsdag på søndag. Det ville vært fantastisk!
Lykke til med bryllup på lørdag! Det var en fantastisk dag for oss! [:)]

Hei bka! Takk for det.Skal vente et par dager til å teste igen...Lykke til på søndag!

Testen va kje posetiv før eg va i 6vko..
ta ein test t du[;)]
klem

eg hadde heller kje graviditets tegn eller mensen smerte.

Back
Topp