GRAVID

helen79

Forumet er livet
Lurer på om jeg er gravid, altså. I går gikk jeg på do flere ganger, selvom jeg ikke drakk så mye. Jeg har en merkelig smak i munnen, metallsmak tror jeg, og jeg har smerter helt ned i korsryggen. Føler meg faktisk litt trøttere og. Herregud, håper det ikke er inbilning.

Kan høres ut som du er gravid, ja.. vil ikke gi deg falske forhåpninger, men håper virkelig at du ER gravid.[:D]

Lykke til med tålmodigheten de kommende ukene[;)]

Hei!

Får håpe at du er gravid da! Når er/var IKM og FTD da?
Du må holde oss oppdatert[;)]
Lykke til!!!

Jeg hadde jo mensen 2.-4. september, men det var to dager mindre enn normalt. Er mensen blitt stabil nå, så venter jeg mensen igjen 29. september. Men FTD, når er det da i forhold til syklusen. Hvordan regner jeg ut det?

FTD=Forventet testdato.. oftest litt etter IKM -(ikke kom mens)[;)]

Hvis jeg er gravid, så må det være utifra mensen 4. august.

masse lykke til! håper du er gravid!!! [:D]

Helen79

Vi har akkurat samme syklus vi :) Enn om vi er gravide? Sitter og grubler av og til og kjenner litt på magen jeg. JEG VIL VITE OM DET ER EN LITEN SPIRE DER INNE- men må vel vente 2 uker enda. SPENNENDE!!!

LYKKE TIL

Krysser fingrene for dere nå, rosenjenta og helen79[;)]
Må få høre hvordan det går...så spennende[:D]

ORIGINAL: rosenjenta

Helen79

Vi har akkurat samme syklus vi :) Enn om vi er gravide? Sitter og grubler av og til og kjenner litt på magen jeg. JEG VIL VITE OM DET ER EN LITEN SPIRE DER INNE- men må vel vente 2 uker enda. SPENNENDE!!!

LYKKE TIL

jeg skal også teste om 2 uker ca, det er spennende, men tiden går tregt nå.

Krysser fingrene for at du er gravid nå jeg!!

Det høres jo sånn ut! Gleder meg til å høre mer fra deg framover1

Lykkeklem!

helen79,rosenjenta og bertelure håper dere tester positivt om to uker.det blir spennende.

vi trenger mer positive tester her syns jeg,det går jo så tregt![:D]

masse lykke til!

Lykke til.....spennende da....krysser alt for deg....

Back
Topp