GRAVID???

acinom

Andre møte med forumet
HEI JENTER!

JEG ER SÅÅÅÅ FORVIRRET FOR TIDEN... HADDE EL 25 JUNI, IFG EL-KALKISEN HER INNE, (FRUKTBAR 22-27 JUNI) VENTER IKM CA 9-10 JULI. JEG ER SMÅKVALM, ØM NEDERST I MAGEN, ØM NÅR VI HADDE SEX I GÅR (SORRY DETALJER) TRØTT, LITT RAR FØLELSE I PUPPENE, TISSER OFTE OG ER UGGEN. HVA ER DETTE? KAN JEG FÅ SYMPTOMER SÅÅÅ TIDLIG? ELLER ER DET BARE JEG SOM INNBILLER MEG DET! VAR IKKE SÅNN NÅR JEG SKULLE HA GUTTA MINE, MEN MED DE VAR DET MER: SKJER DET, SÅ SKJER DET OPPLEGG... NÅ HAR VI HOLDT PÅ TO GANGER OM DAGEN SIDEN 21 JUNI ;o) ER NOEN AV DERE SÅNN NÅR DERE HAR EL? HAR ALDRI VÆRT SÅNN FØR... SKJØNNER IKKE NOE JEG... LITT FORVIRRA!!!! OG ER JO FOR TIDLIG Å TESTE :o( JEG TROR JEG TØRNER SNART...

KLEMZ FRA EN FORVIRRA ACINOM ;o)
 
Heisann, acinom (eller Monica, he, he..)

Bare så det er sagt: Det nytter ikke å holde på mange ganger om dagen!! De små svømmerne må få tid til å "ruste seg opp" til kamp. Dersom det ikke går en viss tid i mellom hver utløsning, så er det mer eller mindre bare væske som kommer ut - ingen sædceller!
Det optimale er ifølge ekspertene annenhver dag rundt EL. [:)]

Det er nok ALT for tidlig å kjenne noe allerede nå. Kvalmen kommer med HCG hormonet, som ikke bygger seg opp noe særlig før i uke 4 (det er det som gir utslag på graviditetstestene).

Kjenner til frustrasjonen. Har hatt det sånn jeg også under EL. Det er skikkelig frustrerende, for alle tegna er jo der!![8D]

Stå på videre!! Snart er det vår tur[;)]
 
Hei. Føler at jeg har alle symtomene nesten hver måned jeg. Men nå er det gått 19 måneder og er fremdeles ikke gravid. Tror jeg bare ønsker det så mye at jeg kjenner symtomene selv om de ikke er der.
 
Hei. Kjenner meg godt igjen i det du beskriver! Trodde jeg var gravid forrige måned da jeg hadde alle symptomene på graviditet. Er slik igjen nå, så jeg regner med at det er sånn kroppen min reagerer under og etter eggløsning på grunn av hormonene. Har gått på p-piller så lenge at jeg ikke visste hvordan det føles å ha eggløsning. Denne gangen lar jeg meg ikke lure, men tar ting som dem kommer! Lykke til! [;)]
 
Back
Topp