Gravid!!!

Noramor

Andre møte med forumet
Testet i dag, kunne ikke vente... Har IKM på torsdag, men har følt meg veldig uvel om kvelden de siste dager. Og jammen hadde jeg rett... den var positiv. Så i dag bare går vi her og bobler over av lykke!!

[:D] GRATULERE!!! [:D]

Tusen takk! Det er stor glede her i huset i dag. Vi har to jenter(13 og 5 år) så det blir en liten attpåklatt.

Ja, jeg var litt overrasket selv over at streken var så tydelig allerede.. men det var vår 1pp etter å ha fjernet hormonspiral, så det er mulig at jeg er kommet litt lenger enn jeg selv trodde.

Ja det er jo mulig. Gratulerer og lykke til iallefall. Du er heldig som fikk det til å klaffe med en gang....... Venter selv i spenning nå.. Eller det er vel rundt nå sjansen er størst for å bli gravid... Så blir spennende å se.... [:D]

Ja, jeg ønsker deg all mulig lykke. Så at du spurte om levringstid på tester. Jeg kjøpte mine på billigetester.dk og fikk dem i poste 2 dager senere.... og de virker kjempebra! Har du flere barn??

Nei jeg har ingen barn. Og er i min 2 pp bare. Skal ut i ny jobb i august, men prøver for det. Har hatt lyst på barn lenge. Og blei ferdig utdannet nå. Vi er 23 og 27 år, så vi synes det er på tide nå. Spennende dette. Men syklusen min er så uregelmessig etter å ha brukt p-piller i 5 år. Derfor er det vanskelig å vite når eggøsning er. Kan ikke ha sex hver dag heller hehe...

Back
Topp