B Bekki 07 Forelsket i forumet 26 Apr 2008 #1 Jeg fikk tilbake mensen i påska, men nå uteblir den. er det vanlig at syklusen kan være litt ustabil når mann har fått den tilbake???
Jeg fikk tilbake mensen i påska, men nå uteblir den. er det vanlig at syklusen kan være litt ustabil når mann har fått den tilbake???
S ~Stjernemor~ Elsker forumet 26 Apr 2008 #2 Husker min var i hytt og vær da jeg fikk den tilbake etter graviditeten. Men du kan jo ta en test om du vil være på den sikre siden da[;)]
Husker min var i hytt og vær da jeg fikk den tilbake etter graviditeten. Men du kan jo ta en test om du vil være på den sikre siden da[;)]
B Bekki 07 Forelsket i forumet 26 Apr 2008 #3 Det var godt å høre.., tenkte jeg skulle ta en test ja. sitter her tripper og venter på at apoteket skal åpne... Nervøs ja...
Det var godt å høre.., tenkte jeg skulle ta en test ja. sitter her tripper og venter på at apoteket skal åpne... Nervøs ja...
B Bekki 07 Forelsket i forumet 26 Apr 2008 #5 tror det er kl 9.00... Kunne ikke passet verre enn det det gjør nå...
S ~Stjernemor~ Elsker forumet 26 Apr 2008 #6 Disse barna har en tendens til å komme når de vil[;)] Men uansett, så håper jeg det går slik du vil!!!!!
Disse barna har en tendens til å komme når de vil[;)] Men uansett, så håper jeg det går slik du vil!!!!!
B Bekki 07 Forelsket i forumet 26 Apr 2008 #7 Tusen takk for det [:)][:)] Takk for svar[:)] Jeg får bare sitte å vente i spenning..