Gravid?

Bkno6719870

Andre møte med forumet
Hei, sikkert vanskelig å se, men jeg tenker jeg prøver! Ønsker gjerne litt hjelp til å tolke denne testen da jeg skal starte på utrogestan ved positivt test! Men usikker på om denne telles som positiv eller om det bare er en skyggestrek?

Har tatt av øverste deksel da blitsen slo tilbake på bildet! Er vanlig strek test!
IMG_7865.jpeg

Tusen takk, uansett om den er det eller ikke setter jeg pris på at du er positiv Gjør meg mer positiv og! Skeptisk etter både spontanaborter og kjemiske. Min tidligste positive om den så er det
Jeg ser jo at det er noe der til og med uten å zoome. Og jeg synes den ser rød ut. Men vil jo ikke gi deg falskt håp heller :nailbiting: Skjønner sååå godt at du er skeptisk når du har opplevd både spontanaborter og kjemiske… hvor mange dpo er du?

Jeg ser jo at det er noe der til og med uten å zoome. Og jeg synes den ser rød ut. Men vil jo ikke gi deg falskt håp heller :nailbiting: Skjønner sååå godt at du er skeptisk når du har opplevd både spontanaborter og kjemiske… hvor mange dpo er du?
Er kun 9dpo, så vet det er tidlig, men ønsker å fange det opp så tidlig som mulig så det kanskje er bedre sjanse denne gangen :smiley-ashamed005

Den er svak, men definitivt strek :D
Kun 9dpo så sikkert ikke mer å forvente, men glad andre enn meg ser det også! :happy: Gjør meg mer positiv hvertfall! Skal teste igjen imorgen, med denne pluss en annen test og håper det fortsatt er strek så jeg kan starte på progesterone! :Heartred

Litt sent nå, men jeg hadde jo tatt én til med det samme om jeg var deg. Sjeldent man får skygge på to forskjellige tester - så hvis begge testene hadde strek ville jeg tenkt at det var graviditet selv om de var svake. Selvfølgelig kan det være kjemisk, men det finner man jo uansett ikke ut av før det har gått noen dager.. :) krysser fingrene for deg!!

Litt sent nå, men jeg hadde jo tatt én til med det samme om jeg var deg. Sjeldent man får skygge på to forskjellige tester - så hvis begge testene hadde strek ville jeg tenkt at det var graviditet selv om de var svake. Selvfølgelig kan det være kjemisk, men det finner man jo uansett ikke ut av før det har gått noen dager.. :) krysser fingrene for deg!!
Skal avgårde nå for å få i forskjellig test så kan jeg prøve to forskjellige også! Tusen takk :happy:

Det var dessverre ikke en positiv test i dag, ikke digital ultra tidlig eller strektest. Men fortsatt tidlig så et lite håp har jeg alltids :Heartred Kanskje senere eggløsning enn antatt, gynekolog sa hun beregnet det til å være rundt 29-30!

Back
Topp