Gravid?

Bruker477sil

Andre møte med forumet
Hei☺️
Kan noen som har opplevd lignende hjelpe. Jeg vet jeg kan vente noen dager men det er vanskelig. 11.02 spontanaborterte jeg naturlig og det var tidlig siden det også var datoen for IKM. I dag er min neste IKM men ingen mensen, har følt mange tegn men blir ikke klok på om det er innbilt eller riktig. Har noen opplevd å et slikt resultat på test og det er ikke positivt? Fikk samme sist da det endte i å miste.

Vedlegg

• IMG_4887.jpeg
    IMG_4887.jpeg
    398 KB · Visninger: 48
  • IMG_4888.jpeg
    IMG_4888.jpeg
    366,6 KB · Visninger: 50
  • IMG_4889.jpeg
    IMG_4889.jpeg
    449,7 KB · Visninger: 49
  • IMG_4890.jpeg
    IMG_4890.jpeg
    429,5 KB · Visninger: 48
Last edited:
Mulig skjermstyrken min er rar, men denne ser negativ ut? Mensen er nok på vei

Mulig skjermstyrken min er rar, men denne ser negativ ut? Mensen er nok på vei
Er det jeg som er helt blind, ser ikke du strek på disse heller?

Vedlegg

• IMG_4894.jpeg
    IMG_4894.jpeg
    1 MB · Visninger: 31
  • IMG_4893.jpeg
    IMG_4893.jpeg
    651,5 KB · Visninger: 31
  • IMG_4892.jpeg
    IMG_4892.jpeg
    909,3 KB · Visninger: 31
Hvilke tester bruker du? Har du forsøkt andre merker? Vet mange er fornøyd med Makesure. Jeg bruker Clearblue og Babyplan sine.

Hvilke tester bruker du? Har du forsøkt andre merker? Vet mange er fornøyd med Makesure. Jeg bruker Clearblue og Babyplan sine.
Dette er apoteket sine. Jeg har prøvd rfsu sin men da testa jeg for tidlig. Når jeg har fått negative tester før er det ikke antydning til strek og de er blendahvite så derfor jeg blir usikker. Det er jo bare å vente noen dager å prøve igjen men ble så utålmodig. Men om mensen kommer så er det jo utrolig misvisende tester dette da.

Vedlegg

• IMG_4895.jpeg
    IMG_4895.jpeg
    811,9 KB · Visninger: 13
Ser tydelig strek jeg da men og et bilde hvor den er hvit lissom .

Skjønner ikke mye. Jeg begynte å blø på onsdag. Så tenkte det var mensen, blødde en del på torsdag men veldig lite i går og i dag. Tok 2 tester i dag. En tidlig som er stripsen og en vanlig og begge gir to ulike svar ?:oops: Så nå er jeg bare enda mer forvirret

Vedlegg

• IMG_4920.jpeg
    IMG_4920.jpeg
    389,6 KB · Visninger: 44
Skjønner ikke mye. Jeg begynte å blø på onsdag. Så tenkte det var mensen, blødde en del på torsdag men veldig lite i går og i dag. Tok 2 tester i dag. En tidlig som er stripsen og en vanlig og begge gir to ulike svar ?:oops: Så nå er jeg bare enda mer forvirret
Dette kan fort gå begge veier, i følge min erfaring. Da jeg mista 5+2 så steg testene helt til alt var støtt ut av kroppen, selv om jeg blødde i 4-5 dager før det. Så akkurat med blødning er det veldig vanskelig å vite hva som skjer :Heartred tror man må være forberedt på at det kan gå begge veier

Dette kan fort gå begge veier, i følge min erfaring. Da jeg mista 5+2 så steg testene helt til alt var støtt ut av kroppen, selv om jeg blødde i 4-5 dager før det. Så akkurat med blødning er det veldig vanskelig å vite hva som skjer :Heartred tror man må være forberedt på at det kan gå begge veier
Ok, skjønner. Takk for svar å for å for at du deler din erfaring :Heartred

Ok, skjønner. Takk for svar å for å for at du deler din erfaring :Heartred
Ikke mist håpet helt enda, det er flere som opplever ganske store blødninger og alt går helt fint! Her må man nesten bare vente og se :Heartred

får bare vente å se som du sier. :Heartred Hvor lenge etter blødningen hadde du positivt ? Jeg mistet rett før denne gangen i februar og jeg mistet mye av tegnene med en gang jeg begynte å blø. Jeg må på do hele tiden fortsatt, det får jeg veldig tidlig de gangene jeg har vært gravid, er kvalm og trøtt. Men i hodet gir det lite mening at det går bra etter å blødd men jeg får bare vente å se. :Heartred

får bare vente å se som du sier. :Heartred Hvor lenge etter blødningen hadde du positivt ? Jeg mistet rett før denne gangen i februar og jeg mistet mye av tegnene med en gang jeg begynte å blø. Jeg må på do hele tiden fortsatt, det får jeg veldig tidlig de gangene jeg har vært gravid, er kvalm og trøtt. Men i hodet gir det lite mening at det går bra etter å blødd men jeg får bare vente å se. :Heartred
Jeg testa positivt i kanskje en uke eller to, men testene ble fort svakere etter at kroppen kvittet seg med embryoet. For min del var det ingen tvil om eksakt når jeg mistet. Frem til det så gikk hcg oppover, selv om jeg blødde en del. Blødningene ble bare kraftigere og kraftigere, så jeg skjønte at det ikke gikk veien...

Håper det ordner seg! Det er som sagt mange her som har opplevd at det går bra, til tross for frisk blødning :Heartred

Back
Topp