Gravid?

A

ander123

Guest
Jeg er forsinket mensen med 5 dager, for ca 2 uker siden hadde jeg en liten liten blødning i 1-2 dager. Har tatt flere strimmeltester men alle er negative. Er det allikevel håp? Tar det lang tid før evt positiv test?
 
Jeg er forsinket mensen med 5 dager, for ca 2 uker siden hadde jeg en liten liten blødning i 1-2 dager. Har tatt flere strimmeltester men alle er negative. Er det allikevel håp? Tar det lang tid før evt positiv test?
Jeg mener å huske at man vanligvis tester positivt rundt dagen for mens men er mulig jeg tar feil. Det kommer jo an på unnfangelsen og. Vet du når du hadde EL?
 
Nei, tok ikke eggløsningstester dessverre så datoen er utifra syklussporing Men har ellers alltid vært regelmessig og aldri hatt noe type mellomblødning osv tidligere
 
Jeg er forsinket mensen med 5 dager, for ca 2 uker siden hadde jeg en liten liten blødning i 1-2 dager. Har tatt flere strimmeltester men alle er negative. Er det allikevel håp? Tar det lang tid før evt positiv test?
Testene er 99% sikre på dagen for IKM hvis det er 14 dpo eller senere. Så du er nok ikke gravid. Er nok syklusen som tuller litt.
 
Back
Topp