Vi har da klart å bli gravid med nr 5, absolutt ikke planlagt. Jeg er bare 1-2 uker, så veldig tidlig. Vi har 4 fantastiske barn, og veldig fornøyd med det. Jeg var veldig klar for å få kroppen tilbake, minste er 17 mnd, eldste er 8 år, så føler jeg har gått gravid og ammet i 8 år. Samtidig føler jeg meg litt ferdig med baby, kjente når minste var født at så godt det skal være å ikke gå gravid igjen, ikke føde igjen, ikke ha baby igjen. Babytiden med minste besto også av å springe på helsestasjon for vektkontroll, sykehus for sonde osv, orker ikke en til slik barseltid. Må si at jeg kun har fått til amming skikkelig med 1 av 4 barn, og barseltid har vært trøblete med de 3 andre med dårlig vektoppgang osv. Jeg er heller ingen ungdom lenger - er 38 og mannen blir 44 år.
Nå er jeg skikkelig usikker hva jeg vil. Jeg var så ferdig med å få flere barn, samtidig har jeg aldri ønsket å ta abort. Med 2 ma og 2 sa bak meg vet jeg hvordan det er å miste foster også
Nå er jeg skikkelig usikker hva jeg vil. Jeg var så ferdig med å få flere barn, samtidig har jeg aldri ønsket å ta abort. Med 2 ma og 2 sa bak meg vet jeg hvordan det er å miste foster også