Gravid??

Hval96

Første møte med forumet
Hei!

Nå er altså mensen forsinket med 11 dager. Så det jeg lurer på er om jeg kan være gravid? (Ubeskyttet samleie). Har ikke fått tatt en test enda.. Har en del murringer og stikking i magen. Jeg ville egentlig bare høre va dere mener, før jeg får tatt en test.
 
Hei!

Nå er altså mensen forsinket med 11 dager. Så det jeg lurer på er om jeg kan være gravid? (Ubeskyttet samleie). Har ikke fått tatt en test enda.. Har en del murringer og stikking i magen. Jeg ville egentlig bare høre va dere mener, før jeg får tatt en test.

Hei,

Ja det kan du være da. Kan selvsagt være andre årsaker til forsinket mens, men dersom du pleier å ha stabil syklus ville jeg absolutt ha tatt en graviditetstest for å sjekke. :) Murringer og stikk kan både være tegn på mens og graviditet. Lykke til!
 
Hei!

Nå er altså mensen forsinket med 11 dager. Så det jeg lurer på er om jeg kan være gravid? (Ubeskyttet samleie). Har ikke fått tatt en test enda.. Har en del murringer og stikking i magen. Jeg ville egentlig bare høre va dere mener, før jeg får tatt en test.

Så spennende! Utifra det jeg leser kan det virke som du er gravid ja. Da jeg merket at jeg var gravid var mensen forsinket, hadde mens murringer/lette mens smerter og en del utflod. Tok test 4 dager etter forsinket mens, men mistet i uke 6. kan jo selvfølgelig være noe tull med syklusen, men har du regelmessig syklus ville jeg tatt en test. Lykke til <3
 
Dersom syklusen er nogelundene stabil er det god mulighet, men aldri sikkert...
 
Hei!

Nå er altså mensen forsinket med 11 dager. Så det jeg lurer på er om jeg kan være gravid? (Ubeskyttet samleie). Har ikke fått tatt en test enda.. Har en del murringer og stikking i magen. Jeg ville egentlig bare høre va dere mener, før jeg får tatt en test.
Selfølgelig kan du det..
 
Absolutt en god sjangs for det da ja :) Lykke til ❤️
 
Ja, det kan du, ta en test
 
Hei!

Nå er altså mensen forsinket med 11 dager. Så det jeg lurer på er om jeg kan være gravid? (Ubeskyttet samleie). Har ikke fått tatt en test enda.. Har en del murringer og stikking i magen. Jeg ville egentlig bare høre va dere mener, før jeg får tatt en test.

Selvfølgelig kan du være gravid hvis du har hatt ubeskytta sex...
 
Æh, sorry, men, for et spørsmål! Selvfølgelig kan du være gravid! Men du får nok bare svar om du tar en test.
Håper inderlig at du isåfall er forberedt på en baby. Høres ikke ut som om det var planlagt, selv om jeg så klart kan ta feil.
 
Æh, sorry, men, for et spørsmål! Selvfølgelig kan du være gravid! Men du får nok bare svar om du tar en test.
Håper inderlig at du isåfall er forberedt på en baby. Høres ikke ut som om det var planlagt, selv om jeg så klart kan ta feil.
De kommer det mange av her inne.
 
Har ikke vært så mye i den generelle delen av forumet. Har ikke sett så mange slike spørsmål med den bakgrunnen her inne i de andre deler.
Det er mange av de på forumet, folk lurer på om det er mulig selv om de allerede vet at det er det.
Kanskje de ønsker andres meninger, kanskje de ikke vil kaste bort tester, kanskje de bare vil bli betrygget, eller gitt håp.
 
Back
Topp