Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei!
Nå er altså mensen forsinket med 11 dager. Så det jeg lurer på er om jeg kan være gravid? (Ubeskyttet samleie). Har ikke fått tatt en test enda.. Har en del murringer og stikking i magen. Jeg ville egentlig bare høre va dere mener, før jeg får tatt en test.
Hei!
Nå er altså mensen forsinket med 11 dager. Så det jeg lurer på er om jeg kan være gravid? (Ubeskyttet samleie). Har ikke fått tatt en test enda.. Har en del murringer og stikking i magen. Jeg ville egentlig bare høre va dere mener, før jeg får tatt en test.
Selfølgelig kan du det..Hei!
Hei!
De kommer det mange av her inne.Æh, sorry, men, for et spørsmål! Selvfølgelig kan du være gravid! Men du får nok bare svar om du tar en test.
Håper inderlig at du isåfall er forberedt på en baby. Høres ikke ut som om det var planlagt, selv om jeg så klart kan ta feil.
Har ikke vært så mye i den generelle delen av forumet. Har ikke sett så mange slike spørsmål med den bakgrunnen her inne i de andre deler.De kommer det mange av her inne.
Det er mange av de på forumet, folk lurer på om det er mulig selv om de allerede vet at det er det.Har ikke vært så mye i den generelle delen av forumet. Har ikke sett så mange slike spørsmål med den bakgrunnen her inne i de andre deler.