M Mams1987 Elsker forumet Sommerfuglene 2017 Januarlykke 2020 Oktoberbarna 2021♡ 20 Sep 2020 #1 Noen som har blitt gravid ved samleie 5 dager før EL? Og er det mulig å begynne å spotte 7 dager etter EL? Eller er det tegn på festeblødning?
Noen som har blitt gravid ved samleie 5 dager før EL? Og er det mulig å begynne å spotte 7 dager etter EL? Eller er det tegn på festeblødning?
NebbdyretPerry Glad i forumet Tilgangsansvarlig FebbisBebbis2021 ❄️ 20 Sep 2020 #2 Svaret på alle spørsmålene er ja, så du må nok dessverre smøre deg med tålmodighet i omtrent en uke til og ta test. Så får du skikkelig svar Hvis du ikke er gravid og du begynner å spotte så tidlig flere ganger ville jeg tatt det opp med legen.
Svaret på alle spørsmålene er ja, så du må nok dessverre smøre deg med tålmodighet i omtrent en uke til og ta test. Så får du skikkelig svar Hvis du ikke er gravid og du begynner å spotte så tidlig flere ganger ville jeg tatt det opp med legen.
Miss_30 Forumet er livet Septembergull'17 20 Sep 2020 #3 Jeg ble gravid flere dager før el. Var ikke ferdig med mensen enda før vi prøvde.
Mymlen93 Gift med forumet Oktoberfruene 2018 ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️ 20 Sep 2020 #4 Ble gravid 7 dager etter El skulle vert... Så man kan nokk ikke stole på syklusen nei.
Babyprøver Glad i forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️ FebbisBebbis2021 ❄️ 23 Sep 2020 #5 Usikker om du stille spørsmål i riktig forum! Dette er forum for de som VET de er gravid!