Gravid?

Eds:)

Glad i forumet
Maiblomstene 2020
Jeg glømte viss litt tid og sted i ferien, hadde
Mens sist 27/6, og testet idag svak strek. Hadde MA før forgje barn så redd jeg har det
Igjen siden det er så svak strek lenge etter jeg skulle hatt mens? Har 28 dagers syklus

Vedlegg

• 59AD5601-9B28-4A02-8579-9421A10C6674.jpeg
    59AD5601-9B28-4A02-8579-9421A10C6674.jpeg
    18,9 KB · Visninger: 63
Gratulerer☺️

Den er jo ganske svar for å være så lenge etter IKM, men det kan godt hende at du hadde forsinket EL denne måneden - ikke så uvanlig når man er i feriemodus med ujevn døgnrytme osv. Så enn så lenge er du i alle fall gravid. Enten sen EL, eller kjemisk/HCG på vei ned igjen. Ville testet på nytt om noen dager for å se om/at den blir sterkere.

Skjønner angsten for ny MA. Klarer heller ikke helt å glede meg over nyheten før litt uti andre trimester. Du kan dra til fastlegen og måle hcg med to dager mellom, eller be om ul hvis du burde vært så langt på vei at hjerteslag burde være synlig.

Den er jo ganske svar for å være så lenge etter IKM, men det kan godt hende at du hadde forsinket EL denne måneden - ikke så uvanlig når man er i feriemodus med ujevn døgnrytme osv. Så enn så lenge er du i alle fall gravid. Enten sen EL, eller kjemisk/HCG på vei ned igjen. Ville testet på nytt om noen dager for å se om/at den blir sterkere.
Ja jeg får teste på nytt om noen dager å se. Har ingen symptomer heller så. Sist var jeg skrekkelig kvalm ganske tidlig

Skjønner angsten for ny MA. Klarer heller ikke helt å glede meg over nyheten før litt uti andre trimester. Du kan dra til fastlegen og måle hcg med to dager mellom, eller be om ul hvis du burde vært så langt på vei at hjerteslag burde være synlig.
Ja jeg får prøve å reise til fastlegen, men hun har jo ferie 2 uker til. Spørs om jeg klarer å vente til da. Men så dyrt med privat ul

Er det ikke satt opp noen vikar for fastlegen?
Nei. Det er privat. Må eventuelt på det kommunale legekontoret
Men testene er svakere idag. Så redd det ikke går denne gangen fikk 1-2 uker på digital idag.
Det første er mandag, andre tirsdag og den siste er nettopp tatt

Vedlegg

• CFF9A9DD-CF2A-4D8F-A06B-3969C03628B1.jpeg
    CFF9A9DD-CF2A-4D8F-A06B-3969C03628B1.jpeg
    13,8 KB · Visninger: 32
  • 2C26E17F-90BA-4D35-9621-09EAC43B7C83.jpeg
    2C26E17F-90BA-4D35-9621-09EAC43B7C83.jpeg
    28,1 KB · Visninger: 32
  • 5A44941C-9180-4E56-B2F5-FB2C0F05AA63.jpeg
    5A44941C-9180-4E56-B2F5-FB2C0F05AA63.jpeg
    29,1 KB · Visninger: 31
Skulle nok vært sterkere streker så langt på vei., men har lest her inne at ikke alle desse billig strimlene er like gode. Kan evt ta en med ukesindikator, den skal jo vise 3+ på deg på dette tidspunktet..

Du kan jo ha hatt eggløysning seinare enn anntatt? Strekane er jo utan tvil der. Krysser fingrane!

Skulle nok vært sterkere streker så langt på vei., men har lest her inne at ikke alle desse billig strimlene er like gode. Kan evt ta en med ukesindikator, den skal jo vise 3+ på deg på dette tidspunktet..
Tok ukesindikator igår og det sto bare 1-2

Tok ukesindikator igår og det sto bare 1-2

Kan dessverre tyde på en kjemisk da :( Jeg hadde en i januar, opplevde strimmel tester som ble svakere før de forsvant.. tok en ukes da, den viste også 1-2., begynte å blø noen dager etter..
Om du ikke blør så ville jeg tatt kontakt med legen, Er ikkje alle som slår ut med god HCG har jeg lest her inne, noen må sjekke stigninger og noen sjekker med blodprøver. Er alltid unntak fra «normalen»
Greit å få sjekka det ut uansett!

Kan dessverre tyde på en kjemisk da :( Jeg hadde en i januar, opplevde strimmel tester som ble svakere før de forsvant.. tok en ukes da, den viste også 1-2., begynte å blø noen dager etter..
Om du ikke blør så ville jeg tatt kontakt med legen, Er ikkje alle som slår ut med god HCG har jeg lest her inne, noen må sjekke stigninger og noen sjekker med blodprøver. Er alltid unntak fra «normalen»
Greit å få sjekka det ut uansett!

Ja du hadde nok rett. Fortsatt svake tester og begynt å blø idag. Er nok kjemisk eller SA.

Ja du hadde nok rett. Fortsatt svake tester og begynt å blø idag. Er nok kjemisk eller SA.

Skulle ønske jeg tok feil da :( greit at kroppen rydder opp selv, men tungt å trist likevel..
Håper virkelig neste spire sitter!
Ønsker deg lykke til og sender deg en stor klem :Heartred

Skulle ønske jeg tok feil da :( greit at kroppen rydder opp selv, men tungt å trist likevel..
Håper virkelig neste spire sitter!
Ønsker deg lykke til og sender deg en stor klem :Heartred
Ja satser på det. Hadde en MA for 4 år siden og 1 mnd etter var jeg gravid med det som idag er en altiv 3åring! Så satser på det går veien nå også:Heartbigred

Back
Topp