Bkno6702692

Første møte med forumet
hei! Jeg har i det siste hatt symptomer på graviditet, blandt annet forstoppelse,oppblåsthet, trøtt og ekkel smak i munnen. Jeg går for tiden ikke på prevensjon da jeg har tatt en pause. Jeg hadde en mer kortvarig mensen for en og en halv uke siden enn vanlig, men fortsatt like store blødninger som tidligere. Så spørsmålet mitt er: er det mulig at jeg kan være gravid og har disse symptomene selv om jeg hadde mensen for ei og ei halv uke siden?

PS: prøver ikke å bli gravid.
 
hei! Jeg har i det siste hatt symptomer på graviditet, blandt annet forstoppelse,oppblåsthet, trøtt og ekkel smak i munnen. Jeg går for tiden ikke på prevensjon da jeg har tatt en pause. Jeg hadde en mer kortvarig mensen for en og en halv uke siden enn vanlig, men fortsatt like store blødninger som tidligere. Så spørsmålet mitt er: er det mulig at jeg kan være gravid og har disse symptomene selv om jeg hadde mensen for ei og ei halv uke siden?

PS: prøver ikke å bli gravid.
Har du tatt ein graviditetstest? :)
 
Hvis du ikke får menstration næste måned, da ville jeg have testet - man kan aldrig vite med sikkerhed med mindre man tester :happy:
 
Noen ser antydning til strek, andre ikke..
Blir forvirra..

Hva mener dere ?
 

Vedlegg

  • 20190411_102837.jpg
    20190411_102837.jpg
    17,1 KB · Visninger: 173
  • 20190411_102843.jpg
    20190411_102843.jpg
    30,7 KB · Visninger: 171
Back
Topp