Gravid?

Mams32

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
Vårspirene 2021
Fikk en kjempe positiv prøve på mandags ettermiddag (får ikke lastet opp bilde da det var for stort) Vart kjempe glad og flere symptomer gav mening. Så tok jeg en på morgenurin i dag og den var negativ (vart svak positiv etter den hadde ligget en stund, men vet jo at det ikke gjelder)

Har andre vært borti lignende?

Skal sies at jeg har litt ustabil mens, men har ikke gått over 40 dager som så nå uten at jeg har vært gravid.. forrige mens starta 6-7 desember så er på dag 41 nå ca.. tenker å ta ny test til helgen om ikke tante rød kommer..
 
Fikk lasta opp bilde! Dette tok eg ganske raskt, før den var skikkelig tørka. Den var minst like tydelig etterpå
19D0F22C-1019-4904-91D4-95DD1D85A479.jpeg
 
Fikk en kjempe positiv prøve på mandags ettermiddag (får ikke lastet opp bilde da det var for stort) Vart kjempe glad og flere symptomer gav mening. Så tok jeg en på morgenurin i dag og den var negativ (vart svak positiv etter den hadde ligget en stund, men vet jo at det ikke gjelder)

Har andre vært borti lignende?

Skal sies at jeg har litt ustabil mens, men har ikke gått over 40 dager som så nå uten at jeg har vært gravid.. forrige mens starta 6-7 desember så er på dag 41 nå ca.. tenker å ta ny test til helgen om ikke tante rød kommer..

Når forventer du mensen da?
Det er jo mulig å bli gravid, men at det ender i en kjemisk abort. Å hvis det er før forventet mens så kan testene begynne å bli svakere og svakere mot mensen.

Var det samme type test du tok idag som på mandag? :)
 
Er jo på overtid i forhold til mens, den kommer som regel mellom 32-37. Brukte ikke samme type test nei, brukte strimmel på mandag (de som selges på normal, har alltid vist riktig) og i dag brukte jeg en test tidlig (selv om det egentlig ikke er tidlig) fra rfsu, selges på rema. (Var bare den jeg hadde)
 
Kanskje du er som meg... Jeg fikk ikke positiv test med morgenurin før jeg var sånn 6 uker på vei med mini, men tydelige streker fra 10dpo på ettermiddagsurin.

Test en gang til på ettermiddag, hold deg i 3, helst uten å drikke så mye i den perioden, og ta en ny test ;)

Men det kan ha vært en kjemisk også, at hcg nå er synkende, og at blødning er rett rundt hjørnet.

Og en ting til... (ble mye om att hvis att her) vent til testen er ferdig med å "renne" før du leser den av, for det hender at fargen samler seg der streken skal dukke opp, men at den jobber seg videre før tiden er gått ut (ser du har skrevet at den var der etter tiden også) :rolleyes:
 
Takk for tips :shy:
Har ikke flere tester hjemme, men skal avgårde til byn på fredag så tenkte å teste da om ikke tante rød er kommet. Klarer liksom ikke helt å slå meg til ro før jeg vet noe sikkert.. kjenner mye nede i mageregionen og små sipper for hver minste ting, så det er enten eller :hilarious: håper veldig :smiley-angelic001
 
Takk for tips :shy:
Har ikke flere tester hjemme, men skal avgårde til byn på fredag så tenkte å teste da om ikke tante rød er kommet. Klarer liksom ikke helt å slå meg til ro før jeg vet noe sikkert.. kjenner mye nede i mageregionen og små sipper for hver minste ting, så det er enten eller :hilarious: håper veldig :smiley-angelic001
Prøv å holde deg unna RFSU, de er kjent for skyggestreker og trenger ganske mye HCG for å bli ordentlig positiv. Lykke til! :)
 
Finn deg noen gode tester og test på nytt. Håper jo du er gravid da, om det er ønsket :happy:
 
Back
Topp