Gravid?

Nasse31

Forelsket i forumet
Februarlykke 2022❄️
Forventet mens var på søndag, og i dag kom testene i posten så klarte ikke å vente til i morgen tidlig. Etter å ha drukket x antall kopper kaffi og masse vann iløpet av dagen kunne jeg se en svak strek i vinduet når jeg testet nå i kveld. Skal teste igjen imorgen tidlig, men jubler litt:-) etter kun å ha prøvd i noen måneder så ser det ut til å ha klaffa og jenta mi på 16 mnd blir storesøster i november. Et lite hurra fra meg[emoji16]
Er isåfall 4+4

Forventet mens var på søndag, og i dag kom testene i posten så klarte ikke å vente til i morgen tidlig. Etter å ha drukket x antall kopper kaffi og masse vann iløpet av dagen kunne jeg se en svak strek i vinduet når jeg testet nå i kveld. Skal teste igjen imorgen tidlig, men jubler litt:) etter kun å ha prøvd i noen måneder så ser det ut til å ha klaffa og jenta mi på 16 mnd blir storesøster i november. Et lite hurra fra meg[emoji16]
Er isåfall 4+4
Gratulerer!!! :)

Den ser veldig positiv ut den ja:happy:
Gratulerer:happy:

Forventet mens var på søndag, og i dag kom testene i posten så klarte ikke å vente til i morgen tidlig. Etter å ha drukket x antall kopper kaffi og masse vann iløpet av dagen kunne jeg se en svak strek i vinduet når jeg testet nå i kveld. Skal teste igjen imorgen tidlig, men jubler litt:) etter kun å ha prøvd i noen måneder så ser det ut til å ha klaffa og jenta mi på 16 mnd blir storesøster i november. Et lite hurra fra meg[emoji16]
Er isåfall 4+4
Er du våken? Hvordan gikk det? :greet025

Gratulerer og velkommen i termingruppa for November 2017! :)

Back
Topp