Gravid?

Mzsugar

Betatt av forumet
Hvor mange som er gravid akkurat nå og hvor langt på vei? Har dere symptomer?

Jeg!:D Men det visste du jo sikkert, siden vi er i samme termingruppe;) Er sannsynligvis 6+1 men får vite det og termin på TUL neste uke!:D Jeg er veldig trøtt, sulten hele tiden, murringer i magen, spor-hund-nese og begynt å bli litt kvalm til forskjellige tider av døgnet..:p Hva med deg?:) Har du fått termin forresten?

Last edited:
Jeg er 8+1 på vei med tvillinger. :D

Har endel symptomer ja. Ømme bryster, kvalm/uvel, ligamentsmerter, svimmel når jeg reiser meg.

Jeg er 27+1 i dag :) Har mange symptomer, og det har jeg hatt hele svangerskapet.

Kaster opp, er kvalm, halsbrann/ sure oppstøt, utmattet og har bekkenløsning.

Jeg er 30+0 og har vært kvalm og kastet opp (i varierende grad) siden positiv test, så nå gleder jeg meg veldig til å bli ferdig. :)

Gratulerer folkens :) utifra siste mens så e æ 5+6 men sykepleier på sykehuset sa regn 2 uka fra insett som jeg synse bli litt rart i forhold til 5 dagers blasto... usikker venter på UL time:) kvalmen kom ganske tidlig ca ei uke etter insett.. ellers trøtt og sulten hele tia.. Mensen murring. Ble litt bekymret siden av å te så kjennes det ut som mensen rett rundt hjørnet og ingen tegn til ømme bryst..

Jeg er 19+4 og sliter med kvalme og oppkast hver dag. Har også kynnere og generelt helt utmattet. Men er veldig takknemmelig likevel ❤️

Jeg er 30+4. Er kvalm, har mye hodepine og nå smerter i symfysen. Kvalmen har vært der siden uke 5-6, hodepinen har kommet mer siden uke 14-15. Veldig glad for å være gravid, men lei av å være i dårlig form.

Jeg er 16+1, og har ikke hatt noen gravidsymptomer omtrent i det hele tatt. Har derimot har litt blødninger og høyt blodtrykk, men det er det heldigvis slutt opp nå :-)

10+5 her:) kvalme, utmattelse, stadig illebefinnende og vansker med bekken:p Men jeg er GRAVID❤

Jeg er 9+4 etter IVF på St. Olav. Klaffet etter første skikkelige forsøk, aller første gangen ble avbrutt da eggene var for små :)
Mye sliten, småkvalm, ømme pupper og murringer :D

4+2 utifra siste mens og innsett av blastocyst, men ifølge st Olavs er jeg ikke mer enn 3+4. Enn så lenge forholder jeg meg til siste mens. Det stemmer bedre med de positive testene og formen. Kvalm innimellom, halsbrann, småømme pupper. Veldig trøtt.

Jeg er 4+0 i dag og har ømme pupper, noe murringer i magen. Ellers er det lite.. er skikkelig forkjølet så vanskelig å skille hva som er sykdom og hva som evnt er tretthet :-P

Jeg hadde ikke symptomer før i ule 17-18... Var på ekstra ultralyd fordi jeg ikke følte meg gravid.. Men er 25 uker no.. Hipp hipp hurra..

Var desverre MA.. :( Så koselig å høre at du er kommet så langt allerede, husker jo at vi hadde forsøk samtidig i desember :)

Back
Topp