gravid?

Lille meg 90

Glad i forumet
Hei! Jeg og samboeren prøver å bli gravid.
Jeg sluttet på p-piller i august, å vi har hadd ubeskyttet samleie sia august. Vet det tar litt tid før stoffet fra p-pilla er helt ute av kroppen. Jeg har vært gravid før, men måtte ta abort for den tia va jeg ikke klar for barn.
Jeg går også på Folat som jeg skal ta fra den dagen vi planlegger å bli gravid.
No slit jeg med masse kvalme, litt svimmel av og til, humørsvingninger, syntes brystvortene er større. Men fikk blødninger den 10 og hadde blødning i 4 dager. Normalt har jeg bestandig blødninger i 7 dager. Hva er sjansen for at jeg er gravid?
 
Det er jo bare en test som kan vise om du er gravid eller ikke :) Ofte får man veldig mange symptomer når man ønsker sterkt å bli gravid. Man blir veldig oppmerksom på alt som skjer i kroppen, og det kan påvirke den mye, uten at det er snakk om en graviditet. Snakker av erfaring. Jeg var veeeeeldig "bansjuk" da jeg var 20 år, og var mye sammen med en liten baby i familien. Tror du ikke jeg fikk melk i puppene jeg da, som aldri hadde vært gravid eller noe... Tok et år etter det at jeg selv ble uplanlagt gravid. Vet det er vanskelig, men prøv å ikke stress med det å bli gravid. Stress har ofte motsatt effekt, dessverre :(
 
Back
Topp