Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer ☺
Gratulerer!![]()
Gratulerer og velkommen![]()
Gratulerer![]()
Tusen takk!! Håper spira klorer seg fast og at jeg tør å begynne å glede meg!! :-DGrattis![]()
Juhu!!! Gratulerer selvGratulerer! Jeg testet også positivt i dag :-D ikm på søndag, menstermin 8.mars.
Nei, dette er vårt første barn! Så alt er nytt og skummelt! Nå har jeg nikotinabstinenser og gruer meg til en hel dag i bryllup for jeg har allerede rukket å bli litt trøtt igjen! ;-)Jeg testet ikke for EL, men har ganske så stabil syklus på 29 dager ☺. Har dere barn fra før? Jeg har en jente på 2 år ♡
Nei, dette er vårt første barn! Så alt er nytt og skummelt! Nå har jeg nikotinabstinenser og gruer meg til en hel dag i bryllup for jeg har allerede rukket å bli litt trøtt igjen! ;-)
Har sånn e-cigg vettu! Klart meg en hel dag uten! Men fysj, så sinna jeg har vært! Stakkars sambo ;-)Jeg har også nikotinabstinenser. Dette skal vi klare. Snuser du eller røyker du? Jeg har snust, så måtte handle inn Onico (den nikotinfrie)
Må var det heldigvis ikke vi som skulle gifte oss, men sambo sin bror! Men kom meg heldigvis helskinnet igjennom. Ble vel hintet til om vi skulle gifte oss snart en del i går.Det går nok bra. Vær sterk! ;-) Vi planlegger bryllup selv og jeg vil da være 5 mnd på vei om dette går bra. Jeg har kjøpt brudekjole, men den må vel gjerne syes litt om![]()