Gravid!

Gratulerer :-)

Gratulerer ☺

Vi satser på at den har festet seg godt allerede! Positiv test er positiv test :D

Jeg testet ikke for EL, men har ganske så stabil syklus på 29 dager ☺. Har dere barn fra før? Jeg har en jente på 2 år ♡

Jeg testet ikke for EL, men har ganske så stabil syklus på 29 dager ☺. Har dere barn fra før? Jeg har en jente på 2 år ♡
Nei, dette er vårt første barn! Så alt er nytt og skummelt! Nå har jeg nikotinabstinenser og gruer meg til en hel dag i bryllup for jeg har allerede rukket å bli litt trøtt igjen! ;-)

Nei, dette er vårt første barn! Så alt er nytt og skummelt! Nå har jeg nikotinabstinenser og gruer meg til en hel dag i bryllup for jeg har allerede rukket å bli litt trøtt igjen! ;-)

Det går nok bra. Vær sterk! ;-) Vi planlegger bryllup selv og jeg vil da være 5 mnd på vei om dette går bra. Jeg har kjøpt brudekjole, men den må vel gjerne syes litt om :-P

Jeg har også nikotinabstinenser. Dette skal vi klare. Snuser du eller røyker du? Jeg har snust, så måtte handle inn Onico (den nikotinfrie)

Jeg slutta på dagen sist svangerskap og har klart meg uten :-) så har vært snusfri siden 17.april 2013 :-)

Det går nok bra. Vær sterk! ;-) Vi planlegger bryllup selv og jeg vil da være 5 mnd på vei om dette går bra. Jeg har kjøpt brudekjole, men den må vel gjerne syes litt om :-P
Må var det heldigvis ikke vi som skulle gifte oss, men sambo sin bror! Men kom meg heldigvis helskinnet igjennom. Ble vel hintet til om vi skulle gifte oss snart en del i går. :-p

Back
Topp