Gravid??

RandomChick

Forelsket i forumet
Hei, spørr for en som ikke er på babyverden. Hun pleier å få mensen hver tredje uke og skulle egentlig ha fått mensen mandag, tok en test onsdag morning og den var negativ. Hvor lenge skal man vente før det kommer en strek og hun har fortsatt ikke sett tegn til mensen?

PS: Mensen hennes pleier å være like presis som ei klokke ;)

Det kan være hun produserer hcg sent eller at hun evt hadde forsinket eggløsning så ville fortsatt å testet:) når en skal avlese svarer kommer vel an på testen men trodde det var rundt 5min?

Det kan være hun produserer hcg sent eller at hun evt hadde forsinket eggløsning så ville fortsatt å testet:) når en skal avlese svarer kommer vel an på testen men trodde det var rundt 5min?
Er ikke så flink med de strek testene har mislest de før så jeg var ikke til noe hjelp. Sjekket senere enn det. Fortsatt ingen tegn til mensen, tenker å vente til neste uke eller må man ta en av de ClearBlue som enten skriv gravid eller ikke-gravid.

Jeg ville ventet litt og tatt ny test. Om den fortsetter å være negativ, men ingen mens dukker opp ville jeg tatt en tur til legen.

Er ikke så flink med de strek testene har mislest de før så jeg var ikke til noe hjelp. Sjekket senere enn det. Fortsatt ingen tegn til mensen, tenker å vente til neste uke eller må man ta en av de ClearBlue som enten skriv gravid eller ikke-gravid.
Du kan jo legge ut bilde her av testen hvis du er usikker på den selv.:) ja digital er mer nøyaktig:)

Med så kort syklus må hun jo enten få el veldig tidlig eller ha en veldig kort lutealfase. Vet hun når hun hadde el?

Syns clear blue har best tester. Kan være egget hennes ikke har festet seg enda, og at det er derfor hun tester negativt. Må nesten bare avvente å se an :)

Back
Topp