gravid?

Piper Chapman

Gift med forumet
Var hos legen idag tok flere prøver.Jeg ringer sa legen om det er noe.
Telefonen ringte og sa hun hadde funnet gravid hormoner og at jeg var gravid.
skal inn igjen neste uke for ny test.
egt ikke ha mens før neste uke (for og få bekrefta igjen og påga syklusen)

er jeg gravid? tørr ikke håpe heller.

hvis legen har funnet HCG i blodet ditt så er vel sjansene store for det. :) blir spennende å se da!

hvis de fant det i urinen er det jo nesten enda sikrere ofte. blodprøver tar de vel bare hvis de er usikre. :p
oisann hehe. Kanskje det blir 3 kids her da !! krysser fingrene for det men tør ikke håpe heller. var inne for at jeg synes puppene va litt rare og mage vont.hm.
er ca 3 uker på veg da så da fant de jo det tidlig. ( kanke være 100 % sokker på eggeløsningen heller kan jo variere litt den å

Var hos legen idag tok flere prøver.Jeg ringer sa legen om det er noe.
Telefonen ringte og sa hun hadde funnet gravid hormoner og at jeg var gravid.
skal inn igjen neste uke for ny test.
egt ikke ha mens før neste uke (for og få bekrefta igjen og påga syklusen)

er jeg gravid? tørr ikke håpe heller.

Ønsket gravid da eller?? :-)

De pleier å være ganske sikre når de gir den beskjeden :) gratulerer!

Tror ikke legen sier du er det med mindre han/hun er veldig sikker. Gratulerer ;)

Gratulerer, da er det ingen tvil! Så morro :D Jeg fant ut av at jeg er gravid bare for noen dager siden :) er 6+2 hvis jeg regner fra første blødningsdag i siste mens. Tok test fordi jeg var en del over tiden, og har hatt ømme bryst i lang tid helt siden el, og den var naturligvis VELDIG positiv :) har også blitt veldig frossen og er mer plaget med en isjas lignende tilstand i venstre hofte. Har hørt at det er veldig vanlig. Legen trengte ikke å ta blodprøve av meg fordi hcg-test av urinen slo ut veldig sterkt med en gang :D noen her som har en forklaring på hvorfor graviditetstesten jeg tok hjemme ble så VELDIG tydelige streker på? (Rfsu-test) Er det tilfeldig liksom?

Gratulerer, da er det ingen tvil! Så morro :D Jeg fant ut av at jeg er gravid bare for noen dager siden :) er 6+2 hvis jeg regner fra første blødningsdag i siste mens. Tok test fordi jeg var en del over tiden, og har hatt ømme bryst i lang tid helt siden el, og den var naturligvis VELDIG positiv :) har også blitt veldig frossen og er mer plaget med en isjas lignende tilstand i venstre hofte. Har hørt at det er veldig vanlig. Legen trengte ikke å ta blodprøve av meg fordi hcg-test av urinen slo ut veldig sterkt med en gang :D noen her som har en forklaring på hvorfor graviditetstesten jeg tok hjemme ble så VELDIG tydelige streker på? (Rfsu-test) Er det tilfeldig liksom?

GRATULERER :)

Back
Topp