Gravid?

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Heisann!!
Håper jeg er så heldig å få komme inn hit! Er nå 7dpo men har ikke testet enda... Tester nok ikke før jeg er t uker på overtid... men har jo ikke gått på pilla eller noe annen beskyttelse siden oktober, og har jo hatt mengder med symptomer!
Symptomer er bla: mye slim... Trøtt,ømme pupper, hodepine, halsbrann, "romling" i magen, hyppig dopauser,oppblåsthet og har gått opp 4 kg på to uker!!!( jeg går aldri opp i vekt, så dette er uvanlig). Gikk opp mye tidlig med nr 1 også.
Dette blir spennende, håper jeg får lov til å være litt her inntil videre


Sent from my iPhone using BV Forum
 
håper du får positiv test snart :)
 
Spennende ! Håper du får positiv test og kan hoppe inn hit ;)
 
Masse lykke til! :)
 
Da har jeg endelig fått en positiv test etter 1 og halvt års prøving . Er 3+5 i dag :)
 
Heisann!!
Håper jeg er så heldig å få komme inn hit! Er nå 7dpo men har ikke testet enda... Tester nok ikke før jeg er t uker på overtid... men har jo ikke gått på pilla eller noe annen beskyttelse siden oktober, og har jo hatt mengder med symptomer!
Symptomer er bla: mye slim... Trøtt,ømme pupper, hodepine, halsbrann, "romling" i magen, hyppig dopauser,oppblåsthet og har gått opp 4 kg på to uker!!!( jeg går aldri opp i vekt, så dette er uvanlig). Gikk opp mye tidlig med nr 1 også.
Dette blir spennende, håper jeg får lov til å være litt her inntil videre


Sent from my iPhone using BV Forum

Lykke til med testinga!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Lykke til med testing og husk å oppdatere oss nysgjerrige jenter her inne! :) Du skal absolutt ikke se bort fra at du er gravid, fordi jeg har mye av disse symptomene, og jeg er gravid :) En test vil kunne gi deg sikkert svar :D Håper du joiner oss her inne etterhvert nå :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Takk takk alle sammen, ja jeg har to barn fra før av, og husker godt disse symptomene fra de forrige gangene... Også den matlysten som har kommet, det er jo ikke uten grunn at de 4 kg kom nå... Jeg har alltid vært litt for tynn, så de kg er hjertelig velkommen altså, men håper det blir maaaange flere fremover;-)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Lykke til! :)
 
Back
Topp